beantwoord

Verbinding valt weg

• 26 augustus 2018
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Hier exact hetzelfde probleem sinds vanochtend. Kreeg het advies nieuwe dsl kabel te kopen. Helaas heeft dit niet gewerkt. Nu kon ik een afspraak maken met een monteur. Dit kan helaas las volgende week zaterdag op zijn vroegst. Wij kunnen nu dus geen tv kijken. geen internet. Ja voor 10 minuten.

Admin: berichten afgesplitst van dit topic
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 28 augustus 2018, 17:18

Hi Simone, welkom op het forum. Terechte vragen van de mannen hierboven. Ik heb ook geprobeerd om je verbinding vanaf hier te meten, kan je echter niet vinden op je ingevulde adresgegevens. Ben je wel klant bij Telfort? Zo ja, zou je willen controleren of de ingevulde gegevens juist zijn? Dan kan ik dit alsnog nakijken.
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Ten aanzien van telkens resetten van de modem/router, controleer de bekabeling eens.
Doorloop eens het volgende forum onderwerpsdraadje.
Met name zoals aangegeven bij punt 2 in het antwoord van de volgende reactie:
https://forum.telfort.nl/internet-267/wegvallende-verbinding-tv-internet-en-telefoon-76038
Hier exact hetzelfde probleem sinds vanochtend. Kreeg het advies nieuwe dsl kabel te kopen. Helaas heeft dit niet gewerkt. Nu kon ik een afspraak maken met een monteur. Dit kan helaas las volgende week zaterdag op zijn vroegst. Wij kunnen nu dus geen tv kijken. geen internet. Ja voor 10 minuten.

Exakt hetzelfde wil zeggen: ook alleen power lampje wat brandt, en geen reset mogelijk?
Reputatie 5
Badge +8
Hi Simone, welkom op het forum. Terechte vragen van de mannen hierboven. Ik heb ook geprobeerd om je verbinding vanaf hier te meten, kan je echter niet vinden op je ingevulde adresgegevens. Ben je wel klant bij Telfort? Zo ja, zou je willen controleren of de ingevulde gegevens juist zijn? Dan kan ik dit alsnog nakijken.
Reputatie 5
Badge +8
Simone, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik nog iets voor je kan doen.

Reageer