beantwoord

Verbinding valt weg

• 8 april 2016
  • 3 reacties
  • 351 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo, de laatste dagen moet ik met regelmaat het modem uit en aanzetten op weer verbinding te krijgen. Modem heeft wel een lease van Telfort maar ik heb geen verbindingen naar buiten (bel/tv/internet). ik wordt daar een beetje moe van dat iedere dag nu, het modem herstart moet worden.
Is de lijn niet ok meer, aansluiting op de telfort server of is het modem wéér aan vervanging toe?
lijkt mij het meest te liggen een aan instabiele aansluiting op het telfortnetwerk.
reset en power aan uit blijf ik niet elke dag doen.. ik heb een Arcadyan Experia box v8. dit is de 2de al.
Nico (sp658608)
icon

Beste antwoord door Stephen 4 mei 2016, 12:31

Hallo Nico, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat de verbinding nu weer stabiel is. Op dit topic plaats ik een slotje.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste Nico, wat vervelend dat je problemen ervaart met je verbinding. Ik ontvang graag je naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ben ik je dan verder van dienst.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Nico. Kun je het modem een harde reset geven? Als dit niet heeft geholpen dan graag testen met een andere DSL-kabel (kabel tussen modem en IS/RA punt). In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Nico, aangezien een reactie van jou is uitgebleven dan ga ik ervan uit dat de verbinding nu weer stabiel is. Op dit topic plaats ik een slotje.