verbinding valt steeds weg, geen reactie klantenservice

• 2 december 2012
  • 5 reacties
  • 1717 keer bekeken

Badge
Wij hebben sinds een paar jaar internet via telfort en zijn recentelijk verhuisd, toen hebben wij een nieuw modem gekregen " de witte zyxel" en sindsdien is het drama, zeer trage verbinding , af en toe word je van het netwerk gegooid. Internet verbinding is sowieso instabiel. Klantenservice gelbeld en het hele riedeltje doorlopen, resetten etc, zaken die ik zelf al meerdere keren had gedaan, inclusief de wachttijd was ik 3 kwartier verder maar geen oplossing. Een 2e lijns medewerker zou me terugbellen. natuurlijk nooit meer wat gehoord. Erg jammer,  ik ga de betalingen nu stopzetten want ik krijg niet waar ik voor betaal. Ik ga niet weer mijn dure belminuten uitgeven aan een zinloos helpdeskgesprek.. Helaas heb ik net voor de problemen begonnen ook tv genomen en zit ik nu weer vast. Ik wil iig de helpdesk van telfort bedanken voor hun geweldige service, want ik ben er nu uit, voor mij nooit geen telfort meer.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Het verband tussen het  "witte Zyxel modem" en een slechte internetverbinding ontgaat me een beetje.

Hoe is het modem op het isra-punt aangesloten? Met een korte goede kabel?
Badge +1
@rednasty

Misschien dat Telfort medewerker / moderator Jelmer je kan helpen.

Een soortgelijk probleem heeft Sander1979 en daar wordt aan gewerkt dus geef de hoop niet op voor een goede oplossing.
Topic van Sander1979: https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/wegvallende-verbinding-vdsl-witte-modem-30005/
Badge
@rednasty

Welkom op het forum! Ik vind het jammer om te lezen dat je ontevreden bent over de verbinding. Ik heb de lijn doorgemeten en zie dat de verbinding bijna 5 dagen stabiel is. De behaalde snelheid is momenteel ruim 22Mb down. Ik wil graag weten wat er precies gebeurd wanneer je de instabiliteit ervaart. Krijg je een bepaalde melding op je pc/laptop? Ervaar je ook problemen met de Interactieve TV?

Jelmer
We zijn al jaren en jaren klant van telfort, maar nu sinds vorige week ook gegaan voor de interactive tv. Helaas een strop, het beeld valt steeds weg en dan komt er een blauw scherm. We hebben een draadloze stekker gekocht en de gedachte was dat dat in onze flat niet werkte, dus monteur erbij 140 euro voor het trekken van kabels zowel voor internet (dat nu prima werkt 🙂 ) en voor de tv. Maar het heeft niet geholpen, het blijkt nu dat het probleem niet bij ons ligt of in de draadloze verbinding maar bij kpn ????? Hoe nu verder?? Ik weet het niet meer, wonen sinds 6 weken in deze nieuwbouw flat en vanaf de verhuizing zijn er problemen geweest, verbindingen die verkeerd aangesloten werden, waardoor 2 weken geen tv of telefoon.

Nu deze tv verbinding, je wordt er niet vrolijker door, zit je een film te bekijken, weg is ie... twee zinnen verder heb je weer verbinding, en floeps weg is ie weer... en ga zo maar door.
Volgende week wordt er een nieuw modem gestuurd, maar het probleem is bekend bij Telfort heb ik nu gehoord, dus dat zal ook niet helpen.
Denkt Telfort dat er een oplossing is binnen kort termijn???? Mijn abonnement bij Ziggo loopt nog.....!!
Kan ik anders de interactive tv van Telfort beeindigen??? En dan toch maar naar Ziggo????
Graag reacties hierop
Reputatie 8
Badge +18
@jjem U kunt het best een nieuw topic aanmaken dan wordt het sneller opgepakt door de Telfort moderator dat houd bovendien het forum overzichtelijker

Reageer