beantwoord

verbinding valt steeds weg

• 25 november 2017
  • 5 reacties
  • 137 keer bekeken

Mijn internet verbinding van mijn pc (wifi en vaste aansluiting) en mijn tv signaal valt meerdere malen per dag voor een paar minuten uit.
Het Motorola kastje bij de tv geeft dan aan; fout 303 geen verbinding met modem
Het modem is een ZyXEL.
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 november 2017, 11:20

Hoi Paul, welkom op het forum. Wat lastig dat je modem niet meer goed werkt, zeker als je al vaker resets hebt gedaan. Hoog tijd om je modem te vervangen. Dat had ik nu gedaan. Binnen een paar dagen komt het vervangende modem aan.
Bekijk reactie

5 reacties

Als een reset geen verbetering geeft kan het zijn dat de modem aan vervanging toe is.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Het modem is al heel vaak gereset, ook via de helpdesk van Telfort
Hoe krijg ik een nieuw modem?
Reputatie 8
Badge +17
Vanaf maandag is webcare Telfort weer aanwezig en zodra je topic aan de beurt is krijg een reactie
Of de helpdesk bellen maar die hebben nu waarschijnlijk weekend, of even geduld hebben tot na het weekend dan wordt dat hier opgepakt. Als je het klantnummer in je profiel zet kan dit iets makkelijker in gang worden gezet.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Paul, welkom op het forum. Wat lastig dat je modem niet meer goed werkt, zeker als je al vaker resets hebt gedaan. Hoog tijd om je modem te vervangen. Dat had ik nu gedaan. Binnen een paar dagen komt het vervangende modem aan.

Reageer