beantwoord

Verbinding valt steeds weg



Toon het eerste bericht

32 reacties

Badge
Ik heb de woningbouw laten komen om een belaansluiting te laten maken en gelukt maar nou valt hij nog steeds uit ik ben vanaf 16 maart klant van jullie en sinds dat die aan gesloten is en uit valt zegt die code 303 bekabeling fout maar dat lijkt mij sterk me buren hebben ook telfort en na gekeken maar blijkt goed aan gesloten te zijn misschien dat witte kastje toch kapot???
Reputatie 2
Badge +1
Waarom heb je die splitter er eigenlijk tussen zitten?
Je hebt toch Internet & bellen met iTV abonnement?
Dan moet die splitter er zelfs tussenuit!
Badge
Ik heb er geen splitter meer tussen de woningbouw is geweest en heeft een telefoon aan sluiting gemaakt maar met of zonder splitter het blijft het zelfde helaas
Badge
En heb geen telefoon maar alles gaat toch via tel verbinding
Reputatie 3
Badge
dit deel van het forum gaat over: Over dit forum en feedback

niet over verbindingen die wegvallen dus:)
Badge
Maakt toch niet uit ze reageren dus anders had is het goed toch 😉
Reputatie 7
Badge +13
Wanneer je modem niet direct verbonden is met het aansluitpunt, dan komt dit de kwaliteit van de verbinding niet ten goede. Splitters, corrosie, aftakkingen op je kabel, kortsluiting of te lange kabels zorgen ervoor dat je verbinding wegvalt. Hierdoor komt het signaal verstoord binnen in het modem en zal je internet wegvallen. Controleer daarom je bekabeling en zorgt dat je modem op een kwalitatief goede aangesloten is.

Reageer