beantwoord

Verbinding valt regelmatig weg!

• 27 januari 2019
  • 2 reacties
  • 69 keer bekeken

De laatste tijd valt mijn internet verbinding en dus ook tv uit (Modem V8)! Als ik de voedingstekker er 10 sec. uitneem komt de verbinding weer tot stand. Het rare is dat ik bij de legio klachten over dit probleem op dit forum lees dat er lampjes op het modem rood worden of uitgaan. Bij mij blijven tijdens het uitvallen van de verbinding alle lampjes groen branden, maar heb geen internet, wifi en tv meer!
Tijdens de eerste installatie zei de monteur al twijfels te hebben over het geleverde modem experiabox v8. Nu lees ik ook op dit forum dat in heel veel gevallen het vervangen voor een "noeuwe" V10 versie de oplossing is dus ik zou graag in het bezit komen van dit modem, maar kan nergens vinden hoe dit moet.
icon

Beste antwoord door Alex - Telfort 27 januari 2019, 20:23

Hi Herald, welkom op het forum. Wat jimny kan je alvast doen. De oorzaak hiervan kan verschillend zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook voor je nakijken.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Het is het beste om je modem een harde reset te geven door het knopje 10 sec in te drukken.

Ais je een koperverbinding hebt vervang dan ook eens het aansluit kabeltje van Max 150 cm

Ais je modem vervangen wordt krijg je wederom een V8 conform het modembeleid van Telfort
Reputatie 5
Badge +8
Hi Herald, welkom op het forum. Wat jimny kan je alvast doen. De oorzaak hiervan kan verschillend zijn. Zou je je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik dit ook voor je nakijken.

Reageer