Verbinding tussen toeganspunt, router of kabelmodem en internet is defect

• 28 mei 2012
  • 2 reacties
  • 4317 keer bekeken

Badge
Ik heb al een tijdje last van een "stotterende" internetverbinding, echter heb ik nu sinds 2 weken een nieuwe pc en sinds zaterdag heb ik meer niet dan wel verbinding. Als er al verbinding is dan is het met een paar minuten weer over met de pret. Als ik dan met windows 7 de probleemoplosser laat lopen geeft hij aan dat de verbinding tussen mijn toegangspunt, router of kabelmodem en internet defect is. Ik heb geen router achter de modem en ik zit gewoon bekabeld. Ik heb de zilveren basismodem en om het een en ander uit te sluiten heb ik nieuwe kabels geprobeerd, maar ook dat loste niets op. Ik heb dus geen idee waar het probleem dan kan zitten, zou iemand mij kunnen helpen? Mvg Danielle

2 reacties

Badge
Ik heb al een tijdje last van een "stotterende" internetverbinding, echter heb ik nu sinds 2 weken een nieuwe pc en sinds zaterdag heb ik meer niet dan wel verbinding. Als er al verbinding is dan is het met een paar minuten weer over met de pret. Als ik dan met windows 7 de probleemoplosser laat lopen geeft hij aan dat de verbinding tussen mijn toegangspunt, router of kabelmodem en internet defect is. Ik heb geen router achter de modem en ik zit gewoon bekabeld. Ik heb de zilveren basismodem en om het een en ander uit te sluiten heb ik nieuwe kabels geprobeerd, maar ook dat loste niets op. Ik heb dus geen idee waar het probleem dan kan zitten, zou iemand mij kunnen helpen? Mvg Danielle

Als je een log van je modem kunt posten, dan kunnen de moderators, die in dit forum aanwezig zijn, er naar kijken, haal wel privacy informatie eruit, ip adressen etc...
wat is er veranderd sinds de storing ? heb je destijds zelf de intenet verbinding geinstalleerd ?
verdwijnt het wel tijdelijk na een reset ?
Badge
Sorry voor de late reactie, maar kwam gisteren met geen mogelijkheid meer het internet op. Er is ondertussen weer een stabiele verbinding, nog wel gebeld voor de zekerheid met de klantenservice. Maar aangezien er nu een stabiele verbinding is konden ze me op dit moment niet verder helpen (logisch). Ze konden wel zien dat er een onstabiele verbinding is steeds en dat vooral het weekend hopeloos was. Zodra het weer gebeurd moet ik weer contact met ze opnemen zodat er verder gekeken kan worden waar het probleem nou precies zit. Voor nu ben ik uit de brand en hopelijk was het een tijdelijk probleem. Resetten hielp in ieder geval ook niet meer, dat wou in het begin nog wel werken. In ieder geval bedankt voor de moeite om te antwoorden Mvg Danielle

Reageer