beantwoord

VDSL zakelijk al dagen belabberde verbinding

  • 7 april 2020
  • 2 reacties
  • 63 keer bekeken

Sinds meerdere dagen een beroerde verbinding.

Mail gestuurd naar klantenservice zakelijk maar daar isa blijkbaar ook storing...NUL response.

 

De experiabox stond in bridge mode maar ook in routermodus zelfde ellende.

 

 

icon

Beste antwoord door jimny 7 april 2020, 19:22

Voor zakelijk kun je m.i. het beste met hun bellen zie voor meer info onderstaande link

 

https://www.telfort.nl/zakelijk/contact.htm

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Voor zakelijk kun je m.i. het beste met hun bellen zie voor meer info onderstaande link

 

https://www.telfort.nl/zakelijk/contact.htm

Reputatie 8
Badge +11

@MBE Wat rot dat je verbinding het niet goed doet. Als het zakelijk is, is het inderdaad slim om contact op te nemen met onze collega's van zakelijk, zoals jimny hierboven ook tipt. Zij helpen je graag verder om het zo snel mogelijk op te lossen.

Reageer