beantwoord

VDSL migratie na upgrade netwerk in de straat?

• 8 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 115 keer bekeken

Hallo,

Agelopen half jaar is het netwerk bij ons in de straat vernieuwd waardoor wij als het goed is gemigreerd kunnen worden naar vdsl. We zitten nu op adsl2+ met een intrainsnelheid van ongeveer 15000 kbps en dit is wat mij betreft niet meer van deze tijd. De directe buren zijn klant bij moeder kpn en zijn vorige week overgezet. De postcode check geeft op ons adres nu ook een hogere snelheid aan dan voorheen. Worden wij automatisch gemigreerd of moet ik hier zelf actie op ondernemen?

Avast dank.

Hartelijke groet,

Tom
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 8 oktober 2018, 20:00

Je wordt automatisch gemigreerd, maar dat kan een paar weken of maanden duren.
Als je je eerder overgezet wilt worden, en om die reden je contract vernieuwd/verlengd, wordt je aansluitend over gezet.
Bekijk reactie

4 reacties

Je wordt automatisch gemigreerd, maar dat kan een paar weken of maanden duren.
Als je je eerder overgezet wilt worden, en om die reden je contract vernieuwd/verlengd, wordt je aansluitend over gezet.
Dank voor je reactie. Het zou fijn zijn als vaste klanten er direct van kunnen profiteren net zoals nieuwe klanten die zich aanmelden.

@webcare: kunnen jullie een (versnelde) migratie in gang zetten?
Reputatie 8
Badge +17
Dank voor je reactie. Het zou fijn zijn als vaste klanten er direct van kunnen profiteren net zoals nieuwe klanten die zich aanmelden.

@webcare: kunnen jullie een (versnelde) migratie in gang zetten?

Dat kan je zelf door je abonnement te verlengen. Zoals Nelly Jacoba al aangeeft.

WebCare kan niet en heeft geen invloed op de planning van KPN die een monteur aanstuurt om de lijnen in de wijkkast over te nemen...
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Tommy, dat het netwerk bij jou is verbeterd is natuurlijk goed nieuws! Ik kan me voorstellen dat je daar gebruik van wilt maken, ik kan dat niet wijzigen. Zoals Kees-Jan en nelly jacoba aangeven kan dat alleen door af te wachten tot het gebeurt of je kunt het abonnement zelf wijzigen. Andere opties zijn er niet hiervoor. Als je het abonnement wilt wijzigen, kan je je hier het makkelijkste voor laten bellen door je nummer op deze pagina in te voeren.

Reageer