VDSL levert niet de aanbevolen snelheid

• 5 juli 2012
  • 2 reacties
  • 1290 keer bekeken

Sinds gisteren heb ik VDSL, echter niet de snelheid (40/4) die ik aanbevolen heb gekregen nadat ik een postcode check heb uitgevoerd op de Telfort website.

Zie hieronder mijn waardes (met name de 1e waardes interpreteer ik als de waardes die DSLAM aan kan.

Als blijkt dat dit maximaal is dan zie ik graag een aanpassing in mijn abonnement..

Max. DSLAM throughput  kbit/s  33024  3432
Min. DSLAM throughput  kbit/s  3488  64
Attainable throughput  kbit/s  37400  14199
Current throughput  kbit/s  33008  3432

Latency   13 ms  5 ms
Bitswap   on  on
Impulse Noise Protection   4.0  2.0

Signal-to-noise ratio  dB  10  26
Line attenuation  dB  3  -
Carrier record   A43  A43
Profile  17a

2 reacties

Badge +2
U zit nu op het startprofiel van Internet Extra, dat is de limiet die u ziet bij Max. DSLAM throughput. U heeft een dynamisch profiel (DLM) wat er voor zorgt dat u binnen 30 dagen verbonden bent op een snelheid in de buurt van uw attainable (haalbare) snelheid. Dat wil zeggen 37,4Mbit down, 5Mbit up.

Hugo
U zit nu op het startprofiel van Internet Extra, dat is de limiet die u ziet bij Max. DSLAM throughput. U heeft een dynamisch profiel (DLM) wat er voor zorgt dat u binnen 30 dagen verbonden bent op een snelheid in de buurt van uw attainable (haalbare) snelheid. Dat wil zeggen 37,4Mbit down, 5Mbit up.

Hugo

Bedankt voor uw vlotte antwoord. Als hetgeen u schetst klopt ben ik een tevreden klant 😉

Reageer