beantwoord

vandaag van "Online" naar "Telfort"

• 31 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

Vandaag zou Telfort de overstap van "Online" naar "Telfort" regelen, het afsluiten van "Online" is wel gelukt, het aansluiten op Telfort nog niet, de "probleemoplosser" doorlopen maar het (internet) licht blijft op rood staan, nog niet begonnen bij Telfort en nu al een stoplicht, wat moet ik denken? Begin ik alvast met een vergoeding voor het niet beschikbaaar zijn van internet?
icon

Beste antwoord door Stephen 15 september 2017, 14:32

Beste FF15, ik heb begrepen dat je inmiddels weer internet hebt. Onze excuses voor de late oplevering.
Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Beste FF15, welkom op het forum en bij Telfort! Wat jammer dat de overstap niet vlekkeloos is verlopen. Ik zie dat er een ticket is aangemaakt om jou zo snel mogelijk aangesloten te krijgen. Zodra dat is gelukt dan kunnen we een vergoeding bespreken voor de tijd zonder internet. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Reputatie 8
Badge +16
Beste FF15, ik heb begrepen dat je inmiddels weer internet hebt. Onze excuses voor de late oplevering.
Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan zie ik graag een reactie van jou tegemoet.

Reageer