vanaf november 2015 al slechte verbinding

• 2 mei 2016
  • 6 reacties
  • 353 keer bekeken

geen stabiele internet diverse keren wordt de verbinding verbroken ondanks dat het modem online is
ben al vanaf november 2015 bezig om een stabiele internet verbinding te krijgen.
meer dan 3 miljard fec error binnen 2 dagen dat is toch wel heel veel lijkt me eergisteren en gisteren bijna niet kunnen internetten, ondanks
het modem online is. ik heb diverse malen het modem uit gezet voor 10 minuten en weer laten opstarten dit kon telfort niet eens zien dat ik dat gedaan had.
blijft over:
wordt totaal niet gewaardeerd dan ik al jaren lang klant ben.
er geen stabiele internet is, min vrouw kan niet eens inloggen op het ziekenhuis (met laptop naar de buren dan totaal geen probleem)
dit zegt toch wel iets over de verbinding.
er is geopperd dat ik maar moet overstappen naar ziggo dit kan niet vanwege een verrotte/beschadigde kabel in de grond ziggo wil dit niet vervangen.
kabels hier zijn vervangen door en door getest door iemand van xs4all die ik ken, met kabel tester.

het enige wat ik kan bedenken waar naar gekeken zou kunnen worden is:
naar de lasdop in de woning ( gelezen dat dit vaak het probleem is )
of een harde reset in de centrale van mijn internet lijn

verder heb ik diverse klachten op klachtenkompas geplaatst waar eigenlijk niets mee gedaan wordt.

Dus telfort geef een normaal en degelijk technische info! en als ik bel geen gebrabbel van de 1ste lijn die heb ik al meer dan 50 keer aan de lijn gehad
en ik wordt vaak ook zomaar verbroken, bel je weer heb je weer een andere sta je in de wacht wordt er weer de lijn verbroken enz enz enz ezn

ik wordt hier zo moe van....... als er binnen een maand (mei) geen oplossing is neem ik verder stappen, jammer dat het zo moet

6 reacties

Er zijn een aantal punten die je zelf kan controleren. Om uit te sluiten dat het er thuis iets niet goed zit.
En modem uit en weer aan kan helpen, maar een reset is vaak effectiever en ook door Telfort te zien. Hoe dat te doen komt hieronder ook langs.

https://forum.telfort.nl/gebruiken-267/wegvallende-internetverbinding-volg-deze-checklist-49460
Er zijn een aantal punten die je zelf kan controleren. Om uit te sluiten dat het er thuis iets niet goed zit.
En modem uit en weer aan kan helpen, maar een reset is vaak effectiever en ook door Telfort te zien. Hoe dat te doen komt hieronder ook langs.

https://forum.telfort.nl/gebruiken-267/wegvallende-internetverbinding-volg-deze-checklist-49460

oh dat resetten is al zovaak gedaan tot dat je er gek van wordt ik mocht dit niet te vaak doen anders konden ze het modem niet uitlezen
wat er fout gedaan is of was

ik heb een lasop een ronde 20 cm kabel van de lasdop en doosje van teflort van ronde naar kabel RJ11 stekker en dan 20 cm kabel naar modem (dit kan niet korter wegen cv buizen anders moet het modem aan de buizen hangen) en deze keren opnieuw aangepeld en diverse keren vervangen.
wij hebben alles al gedaan. ben zelf monteur geweest in het installeren en aanleggen van netwerken over grote afstanden, dus heb er wel kijk op nadat mijn contract afgelopen was het ik alle gereedschap en apparatuur mee gekregen zodat ik altijd zelf kan testen en aanleggen van ....

ik heb echt gedegen advies en oplossing nodig (niets van jouw gezegd nelly)
Dat wist ik allemaal niet. Kon ik ook niet weten.
Dan zou ik even wachten tot webcare je topic oppakt.
Ze gaan je vast helpen je problemen op te lossen.
Dat wist ik allemaal niet. Kon ik ook niet weten.
Dan zou ik even wachten tot webcare je topic oppakt.
Ze gaan je vast helpen je problemen op te lossen.

dat hoop ik van harte maan heb mijn bedenkingen maar ga van het positieve van de mens uit
in iedergeval bedankt nelly!!
Het gebeurt bijna nooit (op 1 hand te tellen van alle posts hier) dat webcare het niet goed werkend krijgt.
Kost soms wat tijd en moeite, maar komt vast goed.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo John, welkom op het forum! Ik heb even gekeken in het systeem en zie geen bijzonderheden maar dat wilt niet zeggen dat je geen problemen met je verbinding ervaart. Ik heb daarom een ticket hiervoor aangemaakt en jouw verhaal intern uitgezet. Mijn collega's gaan zich hierover buigen en nemen binnen twee werkdagen contact met jou op. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.

Reageer