beantwoord

Vanaf het begin onstabiel internet en tv

• 22 oktober 2017
  • 35 reacties
  • 564 keer bekeken

Toon het eerste bericht

35 reacties

Reputatie 8
Ik doe je alleen een suggestie.
Ook al kun je het niet voorstellen dat een slimme meter die uitwerking zou "kunnen" hebben, het is inmiddels een FEIT dat die omstandigheid WEL van invloed zou "kunnen" zijn.
Dat toont die gebruiker waar ik naar verwijs nu juist aan. Als één gebruiker die omstandigheid en uitwerking ervan opmerkt, denk maar niet dat het de enige gebruiker zal zijn die het overkomt.

En of het eerder bij KPN geen invloed had, en nu wel doet daar niets aan af.
Bij KPN had je in ieder geval een ander exemplaar router dan nu.

Maar zoals eerder aangehaald. Slechts één optie die hout snijdt:
Zoals omschreven in < DEZE reactie >
Waarom regel je dat niet als zodanig met Telfort?
Babylonia, ik begrijp dat je probeert te helpen, maar alles lijkt erop dat het probleem bij Telfort zit. Soms werkt het goed, vaak niet.
Op mijn werk werk ik met 6600 volt en dit geeft niet genoeg radiogolven af om het computer netwerk wat er net een meter naast zit van slag te brengen. En nee er zitten geen loden platen tussen.
Mijn router en modem staan in mijn woonkamer. Daar zit ook mijn slimme gasmeter. Er zit wel een flinke plaat hout tussen. Feit is gewoon dat als het internet wegvalt ik helemaal geen ip adres meer heb. Heb zoiets eerder met Cello meegemaakt, bleek dat ze toen niet genoeg ip adressen hadden?!
Ik weet niet wat een monteur kan doen, zien dat alles goed aangesloten zit? Het werkt namelijk zo nu en dan wel en dan haal ik ook de internet snelheid van mijn abonnement.
Reputatie 8
Babylonia, ik begrijp dat je probeert te helpen, maar alles lijkt erop dat het probleem bij Telfort zit.
Alleen onderneem je niet de juist actie om Telfort op adequate wijze in beweging te brengen.
Of je nu wel of niet met 6600 volt werkt, slimme meters nu wel of geen effect hebben.
Het doet eigenlijk niet ter zake. Telfort is de partij die het gewoon voor je moeten oplossen.

Vandaar dat ik reeds diverse keren heb aangegeven:
Slechts één optie die hout snijdt:
Zoals omschreven in < DEZE reactie >
Waarom regel je dat niet als zodanig met Telfort?
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Michèl, wat jammer dat glasvezel weer is uitgevallen. Ik heb begrepen dat er een monteur wordt aangestuurd. Is de afspraak al gemaakt?
Dag Stephen,

De afspraak is inderdaad gemaakt, donderdag komt de monteur.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het bevestigen. Ik hoor donderdag dan graag van je hoe het is verlopen. Bij voorbaat dank!
Dag Stephen,

Zojuist is de monteur langs geweest, gisteren konden ze blijkbaar niet komen van Guidion.
Het is inderdaad geconstateerd dat er een probleem is. Hij kon echter niks doen, denkt dat ik misschien een nieuwe kaart in de centrale nodig heb. Daar was iedereen om vijf uur al niet meer aanwezig.
De glasvezel lijn doormeten was niet mogelijk volgens hem.
Terwijl de monteur aanwezig was begon de modem de modem weer rood te knipperen.
De monteur heeft toen de glasvezel aansluiting schoon gemaakt met een speciaal tooltje en toen werd het lampje weer groen.
Als ik van het weekend weer storing heb moet ik hem een sms sturen vertelde hij.

De groeten,

Michèl
Reputatie 8
Badge +16
Excuses voor de late reactie en nog bedankt voor het melden! Is alles nog steeds storingsvrij?
Dag Stephen,

Het lijkt erop dat de problemen nog steeds opgelost zijn.
Momenteel zit ik voor mijn werk even in China, maar geen meldingen meer gehad dat het internet er bij mij thuis wegvalt.

Bedankt en de groeten,

Michèl
Reputatie 8
Badge +16
Graag gedaan! Laten we hopen dat de storingen ook wegblijven. 🙂

Reageer