beantwoord

Vanaf 12:00 (11-08-16) geen glasvezel all 1 one meer

  • 11 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 402 keer bekeken

Goede middag,

Ik was lekker bezig op internet en plots om 12:00 helemaal niks meer. Ik heb daarna even op de site
van telfort gekeken of er een storing was. Dit is niet het geval.
Even in de Arcadyan v8 Experiabox gekeken en kwam erachter dat het modem geen ip
meer had van het nt kasje.
Daarna heb ik alles een minuut spanningsloos gemaakt en weer aangesloten.
Het probleem blijft bestaan en heb het al meerdere keren alles gereset.
Ik heb 2 weken geleden wel een internet snelheid verhoging aan gevraagd misschien dat het hiermee
temaken heeft ?
Ook vraag ik me af of ik met de Arcadyan v8 Experiabox de max snelheid van telfort wel aankan omdat ik een paar
dagen geleden de wan linkspeed op 100 mbit zag staan terwijl de max speed van telfort 200mbit is.
Van het nt kasje branden power, glas, ethernet en van de Arcadyan v8 Experiabox branden power, wireless, broadband en tv.

Ayuda
icon

Beste antwoord door Gruzzzader 11 augustus 2016, 14:25

Misschien reageerde ik iets tesnel

INTERNET
Ethernet Uplink: CONNECTED
Mode: 1000M Full

Thx ! telfort...
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hoi Gruzzzader, gelukkig was je te vroeg en werkt het weer! ;)

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.
Misschien reageerde ik iets tesnel

INTERNET
Ethernet Uplink: CONNECTED
Mode: 1000M Full

Thx ! telfort...