beantwoord

van oude naar de nieuwe glasvezel standaard

• 6 september 2016
  • 4 reacties
  • 193 keer bekeken

Reputatie 1
geachte telfort

ik heb een tijd geleden gevraagd of ik overgezet kon worden naar de nieuwe glasvezel standaard
dat was allemaal geen probleem werd er gezegd.
nou zo gezegd zo gedaan en de bestelling werd in orde gemaakt.
vervolgens wordt er een afspraak gemaakt dat ik op 1 augustus 2016
zou worden omgezet (deze dag kon ik niet dus gebeld en naar 12 augustus laten zetten.
de monteur kwam netjes alles aansluiten .
nu beginnen de problemen!!!!
het signaal was nog niet omgezet en werkte er dus niks
de monteur zij dat hij daar niks aan kon doen en dat ik maar contact op moest nemen met telfort
dat gedaan maar die konden niks doen want reggefiber moet het signaal aktief omzetten in de wijk centrale
ik reggefiber (in de avond) chat contact gehad maar die begonnen er over dat ik niet thuis was op 1 augustus.
ik verteld over de opgeschoven afspraak en dat beaamde ze uiteindelijk maar dat ze niet bij de gegevens kon
en ik contact op moest nemen met de provider.
ik dat gedaan (herhaaldelijk) maar die konden niks omdat het bij reggefiber lag.
het wel bekende kastje naar de muur dacht ik weer
maar goed ik gemeld dat ik dus nu geen gebruik kon maken van de diensten en dat wel uiteraard graag wil.
na twee weken zonder te hebben gezeten komt er een monteur
die mij verteld dat alles wat geinstalleerd was niet klopte en dat zou vervangen.
nadat hij dat gedaan heeft had ik weer beeld enz enz
maar tot mijn verbazing nog niet de nieuwe standaard (dus weer terug bij af)
bestelling staat nog steeds op 12 augustus opleveren (raar)
nog een aantal keren gebeld maar ze konden helaas nog niks er over zeggen wat er nu gaat gebeuren
op dit moment heb ik dus last van artifact en af en toe wegvallend geluid heel vervelend
dit gebeurd meestal bij internet gebruik.
al van alles geprobeerd maar niks helpt

dus bij deze nu twee vragen:
wanneer krijg ik mijn nieuwe bestelling
en tv kijken en internetten zou toch gelijktijdig moeten kunnen

mvg richard stavinga
icon

Beste antwoord door Stephen 8 september 2016, 13:49

Hallo Richard, ben je toevallig grote bestanden (torrents) aan het downloaden. Wellicht dat deze van invloed zijn op de capaciteit van je verbinding. Ik heb zojuist bericht ontvangen over je status. De laatste bestelling was afgemeld maar deze afmelding is pas op 6 september ontvangen. Zojuist er er een nieuwe bestelling geplaatst welke in behandeling is. Er zal een nieuwe leverdatum worden vastgesteld. Begin volgende week ontvang je post en er zal ook een nieuwe afspraak worden ingepland met Reggefiber. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen indien je nog vragen hebt over de levering.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Richard, ik betreur het dat je nog steeds geen gebruik kunt maken van je nieuwe bestelling. Er loopt hiervoor een ticket en zojuist heb ik om de status van dit ticket gevraagd. Ik hoop je morgen een terugkoppeling te kunnen geven.
Het gebruik van TV en internet tegelijk moet samen heel goed kunnen. Heb je ook het glasvezel modem herstart? In afwachting van jouw reactie.
Reputatie 1
hoi Stephen

Bedankt voor je reactie ik heb alles al een keer gereset (modem/router/tv ontvanger) maar nog een keer kan ook geen kwaad.
Maar de artifacts is ook niet altijd , het gekke het gebeurt meestal als ik aan het downloaden ben.
En misschien heeft het oude glasvezel netwerk ook invloed.
Ben ook erg benieuwd naar mijn status.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Richard, ben je toevallig grote bestanden (torrents) aan het downloaden. Wellicht dat deze van invloed zijn op de capaciteit van je verbinding. Ik heb zojuist bericht ontvangen over je status. De laatste bestelling was afgemeld maar deze afmelding is pas op 6 september ontvangen. Zojuist er er een nieuwe bestelling geplaatst welke in behandeling is. Er zal een nieuwe leverdatum worden vastgesteld. Begin volgende week ontvang je post en er zal ook een nieuwe afspraak worden ingepland met Reggefiber. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen indien je nog vragen hebt over de levering.
Reputatie 1
dat van het downloaden klopt
dat zijn idd grote bestanden 1gb+
maar ik neem dan ook aan dat geen problemen meer geeft als de nieuwe aansluiting gerealiseerd is
en wat de de status betreft top
weet ik weer waar ik aan toe ben.

gr richard