En zoals eerder gevraagd, wat levert een snelheidsmeting op, als je een PC bekabeld rechtstreeks aan de Experia Box koppelt, en dus niet achter je tweede router. Dit om na te gaan of het probleem reeds in het stuk t/m de Experia Box ligt, of pas in het traject erna.Zodra het me lukt, ga ik dat proberen. Het resultaat koppel ik hier terug.
Groet, Allwheels
Mijn vriend is net langs geweest. kabel van PC rechtstreeks aan Experia Box gekoppeld.
Niets verandert. Snelheid is nog steeds 50/60. Ik had bij XMS 100/100
Admin: Eigen topic voor je vraag aangemaakt en afgesplitst
icon
Beste antwoord door Jasper - Telfort 18 januari 2019, 17:52
Hallo @allwheels, Alexandra is vandaag vrij, op haar verzoek heb ik de situatie vandaag voor je bekeken. Wat me als eerste is opgevallen is dat ik op verschillende plekken ook verschillende snelheden zie staan. Administratief gezien, wat jij ook in de Mijn Telfort ziet staan, is 100/100 geactiveerd. Aan de technische kant staat echter de snelheid als 50/50 actief, waardoor je dat haalt bij een speedtest. Om dit uit te laten zoeken en recht te zetten heb ik een melding doorgezet naar de specialisten. Zij zullen daarvoor ook contact met je opnemen. Als wij er meer over horen, zal @Alexandra - Telfort of ik dit hier ook met je delen!
Bekijk reactie