beantwoord

van KPN naar Telfort zonder diensten

• 9 maart 2018
  • 19 reacties
  • 242 keer bekeken

Reputatie 1
Ik ben 2 weken geleden overgestapt van KPN naar Telfort Combi. Zit nu al 1 week zonder tv, internet en telefoon. Heb al 5x een monteur langs gehad. Ik ben al 4x in de Telfortwinkel in Zwolle geweest. Niemand kan mij helpen van Telfort. Ik heb nu het gehele weekend geen signaal. wacht maar tot maandag.
TELFORT kan mij niet helpen.
Moet ik dan weer terug gaan naar KPN?
icon

Beste antwoord door avdheide 14 maart 2018, 11:42

Bedankt voor je berichtje Stephen dat Reggefiber tussen 9.00 - 11.00 uur zouden langs komen. Om 13.00 uur waren ze er nog niet. heb toen gebeld en de monteur die om 17.00 uur kwam heeft het probleem verholpen. Heb dus 10 dagen zonder internet, tv en telefoon gezeten. Ben benieuwd hoeveel extra dat me gaat kosten. Bij telfort is niks voor niets behalve dan jullie vele excuses.
Bekijk reactie

19 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo avdheide, welkom op het forum en wat fijn dat je de overstap hebt gemaakt naar Telfort! Ik betreur het dat de overstap niet vlekkeloos is verlopen waardoor je nu zonder diensten zit.
Ik zie dat mijn collega's nog bezig zijn om het probleem te onderzoeken. Hierbij verzoek ik je vriendelijk om tot maandag te wachten. Dan weten we meer. Ik neem maandag weer contact met jou op.
Excuses voor het ongemak.
Reputatie 1
Dank je voor je reactie maar ik heb het woord "excuses" al meer dan 10x gehoord. Vervolgens gebeurt er weer niks. Gisteren is er een monteur geweest,Cornee Kroneman, die bij zeker weet dat het probleem in de centrale aanwezig is. Ik heb Reggae al 2x op bezoek gehad en Guideon ook. ben nu zover dat ik denk maar weer terug te gaan naar KPN want Telfort geeft de ervaring niet betrouwbaar te zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo avdheide, ik kan je frustratie heel goed begrijpen. Morgen komt Reggefiber langs tussen 09:00 en 11:00 uur om wat herstelwerkzaamheden te verrichten. Laat je even weten hoe het is gegaan? Bij voorbaat dank!
Reputatie 1
Bedankt voor je berichtje Stephen dat Reggefiber tussen 9.00 - 11.00 uur zouden langs komen. Om 13.00 uur waren ze er nog niet. heb toen gebeld en de monteur die om 17.00 uur kwam heeft het probleem verholpen. Heb dus 10 dagen zonder internet, tv en telefoon gezeten. Ben benieuwd hoeveel extra dat me gaat kosten. Bij telfort is niks voor niets behalve dan jullie vele excuses.
Badge +18
Meestal doet Telfort niet moeilijk over compensatie bij langdurig gemis van diensten.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vergoeding-bij-een-netwerkstoring.htm

Webcare komt hier wel op terug.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo avdheide, fijn dat het probleem nu is verholpen. Wel jammer dat de monteur veel later kwam dan gepland.
Voor het zitten zonder diensten kan ik je een vergoeding van in totaal 40 euro aanbieden. Ga je hiermee akkoord?
Reputatie 1
Dank je Dennis. Ik ontvang de 40 Euro graag. kan ik een algemene klacht bij Telfort indienen? Bij wie?
dank
aart van der heide
Reputatie 1
Dank je Stephen. Ik ontvang de 40 Euro graag. Kan ik een algemene klacht bij Telfort indienen? Bij wie?
dank
aart van der heide
Badge +18
Hier staat hoe je een klacht kan indienen.
https://www.telfort.nl/algemeen/contact-1-1/klacht-indienen.htm
Reputatie 5
Badge +4
Wat een enorm vervelende eerste ervaring heb je gehad zo, dat is niet leuk.
Wel vind ik het persoonlijk (en daarmee wil ik niemand aanvallen) een beetje vreemd dat je de 40 euro accepteert maar daarnaast ook nog eens een klacht wilt indienen.

Die 40 euro is juist om je te compenseren en zo je vervelende gevoel weg te nemen.
Natuurlijk heb je alle recht om daarnaast een klacht in te dienen, maar ik zou het persoonlijk of/of doen.
Of de 40 euro pakken of een klacht indienen en kijken wat daaruit komt.
Telfort probeert je nu heel netjes tegemoet te komen (en natuurlijk was het ook heel erg vervelend om een tijd zonder diensten te zitten en dat een monteur niet op het afgesproken tijdstip is gekomen).

Overigens ben ik heel erg blij dat het opgelost is en ik hoop dat je verdere ervaring met Telfort gewoon goed zal zijn (en dat verwacht ik zeer zeker).
Badge +18
De €40,- wordt aangeboden ter compensatie van niet geleverde diensten.
Daarnaast kan je toch alsnog een klacht over het verloop van de overstap, 5 monteurs over de vloer, de communicatie etc willen indienen?
Een klacht gaat toch niet alleen maar om geld?
Reputatie 5
Badge +4
Ik interpreteer het zo dat Stephen - Telfort de (zeer terechte, want avdheide heeft gewoon een punt dat er meerdere fouten zijn gemaakt en dat mag niet gebeuren) klacht heeft opgepakt en daar een (in mijn ogen zeer nette) vergoeding/compensatie voor aanbiedt. In mijn ogen is de klacht bij deze dus opgepakt door Stephen - Telfort.

Maar misschien zie ik het wel verkeerd en daarom wil ik daar ook niemand persoonlijk op aanspreken. Ik gun avdheide alle goeds en natuurlijk is hij vrij om alsnog een klacht in te dienen. Het voelt voor mij alleen een beetje dubbel maar dat zegt niet dat het ook dubbel is, ik bedoel het ook niet aanvallend en als dat wel zo over is gekomen dan wil ik daarvoor bij deze mijn excuses aanbieden 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo avdheide, ik heb zojuist de vergoeding aangemaakt. Deze ontvang je binnen enkele dagen op je rekening gestort.
Indien je de klacht nog niet kenbaar heb gemaakt via de link die nelly jacoba heeft gedeeld dan mag je deze ook aan mij kenbaar maken.
Reputatie 1
Dank je Stephen maar mocht ik een klacht aanmaken dan kan ik toch ook zeggen dat jij persoonlijk mij tegemoet bent gekomen. Je hebt m'n ontevredenheid begrepen en beloont!
Reputatie 8
Badge +16
Hallo avdheide, ik vind het fijn dat je mijn tegemoetkoming waardeert. Daarnaast kan ik je klacht doorzetten naar onze klachtenafdeling. Wij vinden het altijd belangrijk dat klanten hun verhaal kunnen doe en luisteren daar graag naar.
Reputatie 1
Dank je Stephen. wat is het verschil tussen jou en de klantenafdeling? Jullie werken toch allemaal voor Telford. Indien ik een klacht indien dan vertel ik allereerst hoe lang ik heb moeten wachten. Hoeveel monteurs zijn langs gekomen maar ook hoe jij en je collega's geholpen hebben.
Reputatie 8
Badge +11
...... klachtenafdeling......
Reputatie 8
Badge +16
Dank je Stephen. wat is het verschil tussen jou en de klantenafdeling? Jullie werken toch allemaal voor Telford. Indien ik een klacht indien dan vertel ik allereerst hoe lang ik heb moeten wachten. Hoeveel monteurs zijn langs gekomen maar ook hoe jij en je collega's geholpen hebben.
De klachtenafdeling neemt de klacht in behandeling en gaat telefonisch contact met jou opnemen om de klacht te bespreken. Ik kan jouw reacties in dit topic doorzetten naar de klachtenafdeling als klacht maar je kan ook gewoon je klacht in dit topic of in een privébericht aan mij beschrijven en dan zet ik deze ook door naar de klachtenafdeling. De keuze laat ik aan jou over. 🙂
Reputatie 1
ingewikkeld. Ik wil mijn ervaringen beschrijven en zowel positieve als negatieve ervaringen te beschrijven. Maakt me niet uit via wie als ze maar gelezen worden door de eindverantwoordelijken. Aart van der Heide

Reageer