beantwoord

Van ADSL naar VDSL, wat gaat mijn modem doen?

• 4 februari 2012
  • 35 reacties
  • 11662 keer bekeken

Toon het eerste bericht

35 reacties

Badge
dlm schakeld volgens mij om de dag

Volgens jou?
Maar je weet het niet zeker?
Wat kan iemand daar nu mee?

Ten eerste niemand kan hier op het forum dingen zeker weten.
Dus als je die redenering gebruikt is dit forum dus overbodig, omdat dus niemand wat met die antwoorden kan omdat er geen zekerheid gegeven kan worden en daar dus niemand wat aan heeft.

Ten tweede ik zet er vaak bij van waarschijnlijk of volgens mij omdat ik het in die richting verwacht.
Heb ik het wel fout in dat geval is er geen man overboord en kan ik niet op een antwoord afgerekend worden wat ik op andere fora in het verleden wel mee gemaakt heb.

mvg
Reputatie 1
Badge
Laten we het wel een beetje leuk houden. We zijn hier niet om elkaar af te branden. [-X Dan kan ik net zo goed op mijn werk gaan zitten 😃
Reputatie 8
Badge +16
@Zundertje:
Gezellig werk heb je... :?

Maar los daarvan heb je helemaal gelijk. Dit forum is vooral bedoeld om informatie uit te wissen en elkaar te helpen. En niet om elkaar persoonlijk aan te vallen.
Reputatie 1
Badge
Hij is weer omhoog. Staat nu op 27008. Ben benieuwd of hij nog naar 27667 gaat. Wat denken jullie.

ps: up is naar 3076. Zou die nog omhoog gaan naar 4552???
Badge
Nee 3Mb up is max bij internet standaard.
Met internet max kan hij wel tot 5Mb
Reputatie 1
Badge
Nee 3Mb up is max bij internet standaard.
Met internet max kan hij wel tot 5Mb

Jammer maar ik ben toch blijf met die 3076, is toch wel 3 maal zo hoog als eerst. Ben nog wel nieuwsgierig of down toch nog die laatste beetje extra gaat geven of niet. Zou mooi zijn, alle kleine beetjes helpen.
Van ADSL 20MB naar VDSL 25MB 😃

Had eerst een 20 mb verbinding die ik ook binnenhaalde.
Nu de 25mb verbinding en ben zeer tevreden.
De eerste 2 dagen bleef hij rond de 20 mb hangen, maar naar enkele dagen,
zit ik gemiddeld op 30 mb met uitschieters richtng de 30.8 mb =D>

Dus 33% meer download snelheid voor hetzelfde geld!!
Wij hebben nog een 20MB abbonement en die wil ik graag omzetten naar standaard abbonement (25mb).
Ook is de dsl lampje nu nog oranje terwijl ik wij al wel Interactieve tv hebben. Die zou dan toch automatisch omgezet moeten worden naar VDSL??
Badge
Nee is niet specifiek noodzakelijk.
Als je gewoon itv erbij hebt genomen.
Reputatie 7
Badge +13
Ten tijde van deze vraag waren er nog veel klanten die van ADSL naar VDSL overstappen. Tegenwoordig levert Telfort in de meeste gevallen een VDSL verbinding. Je modem wordt nu goed ingesteld meegeleverd. Je kan zonder problemen gebruik maken van je verbinding. Ook wordt er in dit topic wordt er ook gesproken over een DLM(lijnmanagement systeem). Dit systeem streeft naar een zo stabiel mogelijke verbinding met een zo hoog mogelijke snelheid. Omdat je bij VDSL een hogere snelheid kan halen dan bij ADSL, zal dit systeem over een periode(meestal een week of twee) de verbinding optimaliseren. Vaak zie je de snelheid dan in stapjes oplopen.

Reageer