beantwoord

V8 geeft problemen

  • 5 augustus 2020
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Beste Jasper, wij hebben exact dezelfde problemen met experiabox v8 met glasvezel. Deed het altijd goed, laatste weken/ maand een crime. We hebben echt alles geprobeerd, ook wat de fam. Schepers allemaal heeft geprobeerd. Zonder resultaat. Graag komen wij in aanmerking voor een nieuwe modem want zoonlief trekt het niet meer. Graag een reactie, vriendelijke groet.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 14 augustus 2020, 18:19

Hoi @Bubbelientje, welkom bij ons op het forum. Zoals je ziet hebben we je reacties naar een eigen topic verplaatst. Op die manier houden we het overzichtelijker en lopen er niet meerdere dingen door elkaar. Ik kijk natuurlijk ook graag met je mee, het hoeft niet per se aan de modem te liggen. Op het moment dat het niet goed werkt, welke lampjes branden er dan op de Experia Box? En hoe is die verbonden met het hoofdaansluitpunt?

Op je forumprofiel heb je je postcode al ingevuld zo te zien, maar het huisnummer staat er nog niet bij. Zou je die kunnen toevoegen zodat ik mee kan kijken?

Bekijk reactie

3 reacties

Beste Jasper, wij hebben exact dezelfde problemen met experiabox v8 met glasvezel. Deed het altijd goed, laatste weken/ maand een crime. We hebben echt alles geprobeerd, ook wat de fam. Schepers allemaal heeft geprobeerd. Zonder resultaat. Graag komen wij in aanmerking voor een nieuwe modem want zoonlief trekt het niet meer. Graag een reactie, vriendelijke groet.

 

Admin: ook verplaatst naar je eigen topic

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Bubbelientje, welkom bij ons op het forum. Zoals je ziet hebben we je reacties naar een eigen topic verplaatst. Op die manier houden we het overzichtelijker en lopen er niet meerdere dingen door elkaar. Ik kijk natuurlijk ook graag met je mee, het hoeft niet per se aan de modem te liggen. Op het moment dat het niet goed werkt, welke lampjes branden er dan op de Experia Box? En hoe is die verbonden met het hoofdaansluitpunt?

Op je forumprofiel heb je je postcode al ingevuld zo te zien, maar het huisnummer staat er nog niet bij. Zou je die kunnen toevoegen zodat ik mee kan kijken?

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Bubbelientje, we hebben geen reactie meer van je gezien. Is het inmiddels via een andere weg gelukt? Als dat niet zo is, hoor ik het graag van je.

Reageer