beantwoord

V10 internetkastje nog niet geleverd

Monteur is geweest en heeft ipv een v8 een v10 voor ons besteld. Déze is nog niet binnen en is zaterdag (vorige week) besteld. We hebben al 1 maand geen internet. Telfort wanneer komt het kastje wel en kunnen we deze zelf installeren?
icon

Beste antwoord door Dennis-L 12 januari 2019, 16:51

@Renate12345 Als je in je forumprofiel je klantnummer invult dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct jouw gegevens erbij pakken en kijken waar er iets fout gaat

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1
@Renate12345 Als je in je forumprofiel je klantnummer invult dan kan de webcare medewerker die jouw topic gaat behandelen direct jouw gegevens erbij pakken en kijken waar er iets fout gaat
Reputatie 6
Badge +9
Hoi Renate12345, welkom bij ons op het Forum. Ik lees dat de monteur is geweest en de verbinding is doorgemeten. Hij heeft geconstateerd dat het modem het probleem is en heeft een nieuwe aangevraagd. Deze heb je echter nog niet ontvangen. 😞

Ik wil dan ook graag eens kijken waarom het modem op zich laat wachten. Ik mis alleen nog gegevens hiervoor. Zou je jouw Forumprofiel zo volledig mogelijk willen invullen? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik voor je kijken.

Reageer