beantwoord

Uw aansluiting is momenteel niet bekend in de systemen

• 27 augustus 2019
  • 3 reacties
  • 103 keer bekeken

Hallo,

Onderstaande melding krijg ik als ik op internet wil. Heb het volledige stappenplan doorlopen, modem gereset, kabel in laptop gestopt maar ook dan geen verbinding. Wel interactieve tv, maar geen toegang tot opnames/Netflix.

Wat kan hieraan gedaan worden?

Mvg
S vd Bijl

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 28 augustus 2019, 08:55

Hoi @Saravdbijl, welkom.

Ik lees dat je aansluiting niet bekend is. Dat is niet zo fijn. Nu heb ik even meegekeken. Ik zie dat je inmiddels al gebeld hebt. Mijn collega heeft je uitgelegd hoe het modem aan te sluiten. Ik lees ook dat je nog een stopcontact mist. Heb je daar al een oplossing voor gevonden? Verder zie ik dat de lijn wel up is. Ook zie ik het modem online? Werkt het inmiddels of heb je nog steeds deze melding?
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Saravdbijl, welkom.

Ik lees dat je aansluiting niet bekend is. Dat is niet zo fijn. Nu heb ik even meegekeken. Ik zie dat je inmiddels al gebeld hebt. Mijn collega heeft je uitgelegd hoe het modem aan te sluiten. Ik lees ook dat je nog een stopcontact mist. Heb je daar al een oplossing voor gevonden? Verder zie ik dat de lijn wel up is. Ook zie ik het modem online? Werkt het inmiddels of heb je nog steeds deze melding?
Dank voor de reactie, alles lijkt naar behoren te werken inmiddels.
Reputatie 8
Badge +11
Helemaal super! Veel plezier ervan.

Mocht er nog iets zijn, dan zien we je graag weer op het Forum verschijnen.

Reageer