Uploadsnelheid glasvezel superlaag

• 9 juni 2017
  • 56 reacties
  • 3226 keer bekeken

Toon het eerste bericht

56 reacties

Reputatie 1
In Heiloo is het nu inderdaad weer goed. Hopelijk blijft het zo. Ben benieuwd of Telfort met compensatie over de brug komt, Ik heb bedrijfsmatig wekenlang ernstige hinder ondervonden.
Reputatie 1
@Stephen - Telfort "Zodra er meer hierover bekend is zal deze informatie uiteraard met jullie worden gedeeld. Excuses voor het ongemak."

In dit geval lijkt het er op dat de storing in mijn gebied verholpen is. Maar we hebben geen enkele informatie ontvangen over de reparatie, een ETA of überhaupt de melding dat het verholpen is.

Aangezien wij van jou zouden horen als er meer over bekend was ga ik er van uit dat jullie afdeling niet of nauwelijks wordt geïnformeerd. Dat lijkt me een kwalijke zaak en een verbeterpuntje voor Telfort.

Ik ga me serieus afvragen of ik bij jullie blijf aangezien het internet dus zonder waarschuwing wekenlang op zijn gat kan liggen zonder enige informatie.
Reputatie 8
Badge +16
@all,

De storing is sinds gistermiddag officieel opgelost. Telfort biedt een ieder excuses aan voor het ervaren ongemak.

Bedankt voor de feedback en tips. Ik zorg ervoor dat deze worden meegenomen.
Reputatie 1
Dat is lekker makkelijk. Mijn internetafhankelijke bedrijf heeft wekenlang ernstige hinder ondervonden. Ik verwacht een gedegen financiële compensatie in de vorm van terugstorting of kwijtschelding.
Reputatie 8
Badge +16
@jnijhuis, zie privébericht.
Reputatie 1
@jnijhuis, zie privébericht.

Dank Stephen, ik ben akkoord met je aanbod.

Reageer