beantwoord

Upgradelampje op ExperiaBox V8 blijft maar blauw

  • 20 april 2018
  • 15 reacties
  • 918 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemorgen,

Enige tijd geleden heb ik hier al aangegeven dat mijn upgrade lampje op de ExperiaBox V8 blauw is en toen werd aangegeven dat ik de Box moest resetten. Dit heb ik meerdere keren gedaan, maar het lampje is nog steeds blauw. Tevens valt de wifi de laatste tijd steeds vaker weg/wordt langzamer. Is er manier om de box te upgraden, zodat het wifi signaal weer beter wordt?
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 20 april 2018, 12:20

Je kunt gerust stellen dat dat niet goed is.
Mogelijk is je modem overleden, maar probeer eens uit/aan of een harde reset:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Bekijk reactie

15 reacties

Je kunt gerust stellen dat dat niet goed is.
Mogelijk is je modem overleden, maar probeer eens uit/aan of een harde reset:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/modem-resetten.htm
Reputatie 1
Dat heb ik al eens geprobeerd, maar ik zal het vanavond nog eens proberen. Bedankt voor je reactie.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nieuwenhuis. als het vanavond ook niet is gelukt dan hoor ik dit graag van je.
Reputatie 1
Het blauwe lampje is weg, dus het lijkt gewerkt te hebben. Ik hou de stabiliteit nog in de gaten. Bedankt beide!
Dat is mooi! Toch internet dit weekend. 🙂
Reputatie 8
Badge +7
Bedankt voor het melden! Fijn dat het is gelukt. 😃
Reputatie 1
Helaas valt het wifi signaal constant weg en is ook de snelheid vaak niet hoog. Zijn er nog andere oplossingen? De modem staat vrij in de woonkamer en ik heb het getest op 2 meter afstand. Er zijn ook geen stoor signalen in de buurt.
Je kent deze service pagina?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/de-wifi-check.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/persoonlijk/service/wifi.htm
Reputatie 1
Die ken ik en ben ik al eens doorgelopen. Maar het gaat vooral om het signaal wat wegvalt.
Reputatie 1
Bedankt voor het melden! Fijn dat het is gelukt. :D

Is er nog een mogelijkheid om het te verbeteren? Nooit problemen gehad met de wifi, maar nu zit ik constant op het internet van mijn telefoon omdat de wifi wegvalt of te zwak is.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Nieuwenhuis, aangezien de problemen zich nog steeds voordoen dan lijkt het mij beter om je modem te vervangen. Een nieuwe wordt klaargemaakt voor verzending en ontvang je morgen.
Ik hoor dan graag van je hoe het nieuwe modem functioneert.
Reputatie 1
Beste Stephen, bedankt voor je hulp, ik zie de modem wel verschijnen en dan laat ik het nog weten!
Reputatie 1
Ik heb zaterdag het modem aangesloten en het leek eerst beter te worden, maar hij valt nog steeds regelmatig weg en het bereik lijkt nog slechter. Zijn er nog andere opties?
Bij dit nieuwe modem zal je ook het beste kanaal moeten opzoeken en instellen.
Reputatie 1
Die heb ik ingesteld!

Reageer