beantwoord

upgrade blijft uit [fourstack]

Ik heb bij mijn verhuizing te horen gekregen dat ik op het nieuwe adres een lagere snelheid zou hebben. ( 70 mbit > 20mbit)

Mijn abbo ging vanwege de verhuizing over op een nieuw abbo (€28 > €30)

Medewerker vertelde mij dat er wel een upgrade gepland stond (in fourstack -begin mei)
Helaas wil het zo zijn dat deze upgrade al 2/3 keer is uitgesteld, eerst stond er dat de planning +- een week was, dat is inmiddels een maand (juli). Ondertussen is het al maanden vertraagd sinds dat ik kijk.
Dus het was eerst eerste week van mei (het kan zijn dat er ook eerst april in stond)
Toen begin maart
vervolgens juni
en nu juli

Hoe betrouwbaar is de informatie op fourstack, is het wel slim om hier op te wachten?

Ik vind 30€ veel te veel om voor een lange periode te betalen en er maar 20 mbit voor te krijgen.
icon

Beste antwoord door Mr.Nicorp 31 mei 2017, 15:39

Hallo Gebruiker002,

Fourstack is in principe een goede bron, in die zin dat er geen betere is, maar het blijft een indicatie. Een traject als deze vraagt een hoop tijd en planwerk, en dat moet allemaal op elkaar afgestemd worden. Zolang dat niet 100% rond is, zal de verwachte oplevering uitgesteld blijven worden.

Mocht Fourstack aangeven dat 'FttH' beschikbaar is (Fiber to the Home) zou je ook voor zekerheid kunnen kiezen en een glasvezelabonnement afnemen. Ik ben inmiddels een paar jaar glasvezel-klant bij Telfort en ben er zeer tevreden over.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
Hallo Gebruiker002,

Fourstack is in principe een goede bron, in die zin dat er geen betere is, maar het blijft een indicatie. Een traject als deze vraagt een hoop tijd en planwerk, en dat moet allemaal op elkaar afgestemd worden. Zolang dat niet 100% rond is, zal de verwachte oplevering uitgesteld blijven worden.

Mocht Fourstack aangeven dat 'FttH' beschikbaar is (Fiber to the Home) zou je ook voor zekerheid kunnen kiezen en een glasvezelabonnement afnemen. Ik ben inmiddels een paar jaar glasvezel-klant bij Telfort en ben er zeer tevreden over.
Hoi,

Dat de verwachte oplevering uitloopt kan altijd, maar daarom staat er ook planning is plus minus een week.

Glasvezel is hier al beschikbaar, maar om een of andere reden is er niet veel provider keuze hierop.
Dus ik hoopte dat ik bij telfort kon blijven op het koper, maar helaas word het toch tijd om over te stappen.
Reputatie 1
Dan zou ik inderdaad het zekere voor het onzekere nemen en even met Telfort bellen om te zien of zij glasvezel kunnen leveren op jouw adres.
Ik kreeg bij de oplevering van mijn glaslijn in principe slechts twee keuzes, maar later bleek dat toch vrijwel elke provider in staat was om hier signaal te leveren.

Mocht je kunnen overstappen naar Telfort Glasvezel, heb je weer de kwaliteit die je gewent bent, maar dan super voordelig. 😛

Reageer