Ca 10 jaar lang probleemloos een abonnement (bellen en Internet) gehad bij een concurrent met een Huawei modem. Overgestapt omdat ik er tv bij wilde. Nu 3 maanden in gebruik en al zeker een keer of 5 de modem ( Arcadyan VGV7519 Firmware Version:02.00.138v2W4 ) moeten resetten omdat het niet meer werkte. Kabeltjes ok, Huawei gewoon vervangen voor Arcadyan met bij geleverde kabels. Wat is er aan de hand, zo moeilijk kan het toch niet zijn ?
icon
Beste antwoord door Frodo 18 mei 2018, 10:48
Hallo Deborah,
Sorry, ik zie de fout, ik bedoelde vrijdag 11 mei. Ik heb voor dat de monteur kwam de modem verplaatst ( helaas nu zichtbaar in woonkamer) en kabel vervangen door de bijgeleverde Telfort kabel van ca 100 cm en zo zit het sindsdien. Begrijp alleen niets van die slechte verbinding. Modem en kabels van Telfort, nieuwe doos van KPN. 2 andere kabels geprobeerd. We wachten af nu al zeker :):) 3 dagen probleemloos.
Bekijk reactie