beantwoord

Uitval tv en radio

• 8 februari 2019
  • 3 reacties
  • 75 keer bekeken

De laatste weken blijven tv uitzendingen op alle kanalen te vaak enkele seconden stilstaan en ook radiozenders vallen seconden uit. Dit is zeker storing op de internet glasvezelkabel? Zijn hier meer klachten over?
icon

Beste antwoord door Autodel 13 februari 2019, 10:46

Beste Bart,

Ik heb draadloze adapters in het stopcontact en heb de tv-ontvanger daarop aangesloten met een ethernetkabel. Verder heb ik de tip op de website om de ontvanger te resetten al uitgevoerd en tot nu toe heb ik nog 1x gemerkt, dat er tijdelijk uitval was op tv.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hoi Autodel, ik lees dat je regelmatig problemen ervaart met het het stilvallen van het beeld of het geluid van zowel tv als radio. Ik vermoed dat het mis gaat tussen modem en tv-ontvanger.

Ik hoor daarom graag hoe de tv-ontvanger is aangesloten op het modem? Is dat rechtstreeks met een kabel of met draadloze adapters in het stopcontact? Mochten het de adapters zijn, zou je dan de tips op de website eens willen doorlopen? Geeft dat verbetering?
Zou je ook de ontvanger voor de zekerheid eens willen resetten? Ik ben benieuwd of dat beter werkt.
Beste Bart,

Ik heb draadloze adapters in het stopcontact en heb de tv-ontvanger daarop aangesloten met een ethernetkabel. Verder heb ik de tip op de website om de ontvanger te resetten al uitgevoerd en tot nu toe heb ik nog 1x gemerkt, dat er tijdelijk uitval was op tv.
Reputatie 8
Badge +11
Alles lijkt dus nu goed te zijn. Dat is fijn. Hou het nog even in de gaten, mochten er weer problemen optreden. Zou je dan de tips in dit topic eens willen doornemen. Hopelijk geeft dat verbetering.

Reageer