vraag

tv-ontvanger start opnieuw op

• 17 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Sinds een paar weken valt de tv-verbinding steeds weg. Eerst loopt het beeld op tv vast en vervolgens verschijnt er een melding dat er geen verbinding is. De modem moet gereset worden. Vervolgens moet ook de tv box nog even gereset worden en daarna is er weer verbinding. De laatste tijd gebeurt dit steeds vaker, gemiddeld zo'n vier keer per week. Dit is erg vervelend wanneer je midden in een programma zit, want alles bij elkaar ben je zo maar een paar minuten verder. 

Ik heb meerdere topics gezien over dit probleem. De apparatuur is nu bijna drie jaar oud en wordt vrij intensief gebruikt. Ik zou graag een nieuwe modem ontvangen in de hoop dat het probleem dan verholpen is. 

Admin: titel aangepast ivm vindbaarheid

2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @Desiree-1983. Wanneer de tv vastloopt, valt dan ook de internetverbinding en WiFi weg? Zo niet, dan vermoed ik dat het probleem toch zit in de ontvanger. Zoals je zelf al terecht zegt zijn er meer klanten met deze problemen. De problemen zijn dan ook bij ons bekend. Het enige positieve wat ik hier over kan zeggen is dat we bezig zijn met de oplossingen. Zo worden de problemen met vastlopen en herstarten dit weekend bij een kleine groep klanten mogelijk verholpen door een nieuwe update. Wanneer dit inderdaad het geval is, dan rollen we deze update breder uit. Ook wordt er deze week en volgende week een update uitgerold om de traagheid en foutcodes (met terugkijken) te verhelpen.

We zijn er dus mee bezig, maar het is voor nu nog niet opgelost. Excuses voor dit ongemak in ieder geval.  

Verder is het zo dat we op dit moment de laatste grote groep klanten aan het overzetten zijn naar KPN. Ik kan daarom vanaf dit punt ook niks meer voor je doen. Na het weekend kun je terecht bij KPN met al je vragen. Mocht blijken dat er toch een nieuw modem nodig is, dan kunnen mijn collega's daar je ook van dienst zijn.  

Bedankt voor niks! Ik vraag bij KPN wel een nieuwe modem op. 

Reageer