beantwoord

TV ontvanger defect

• 20 december 2014
  • 5 reacties
  • 188 keer bekeken

Reputatie 1
Gisteren had ik plotseling geen TV ontvangst meer.
Helpdesk gebeld, diverse zaken uitgeprobeerd en men kwam toen tot de konklusie dat mijn TV ontvanger defekt is.
Ik moest via 2e lijns (whatever dat is) de zaak verder regelen om een nieuwe ontvanger te krijgen.
Doorverbinden lukte echter niet omdat het te druk was.
Ik moest het later nog maar eens proberen.
Na diverse pogingen, ook vandaag weer, werd er gezegd dat er wel een terugbel afspraak gemaakt kon worden, maar dat zou dan na de feestdagen zijn.
Als alleenstaande ben ik alles behalve blij om de feestdagen geen TV te hebben en kan dit ook niet accepteren.
Live streaming is ook geen oplossing (heb ik geprobeerd), maar de verbinding daarmee valt konstant weg.
De service van Telfort is voor mij VER beneden de maat, hoeveel tijd kan het kosten een nieuwe ontvanger te sturen?
Loet Meintsma
icon

Beste antwoord door Michael 24 december 2014, 17:50

Ik heb de nieuwe ontvanger zojuist binnen gekregen, dank daarvoor.
Het is er 1 zonder harde schijf, maar ik zie dat ik toch gewoon een programma op kan nemen, dus wat mij betreft geen probleem.
Alles werkt nu perfect.
De oude zal ik na de kerstdagen terug sturen (vandaag lukt niet meer)
Gr,
Loet
ps: geef dat callcenter van jullie wat bijscholing over hoe het ook kan:p

Fijn om te lezen!

Het klopt dat er geen HD in zit, alle data wordt op de 'cloud' opgeslagen.
Geniet ervan zo vlak voor de mooie dagen!

Wij zien de ontvanger tegemoet. :)

(Ik zal jouw signaal doorgeven aan de klantenservice!)

Michael
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 8
Badge +2
@loepie3008,

Welkom!

Wauw, waarom gaat nou net de ontvanger stuk als de jaarwisseling nadert? Daar zou ik ook niet vrolijk van worden.
Om deze reden (en omdat het huidige exemplaar niet doet wat het moet doen) heb ik jou een nieuwe ontvanger toegezonden.

De huidige ontvanger heb ik ontkoppeld uit ons systeem. Mijn vraag is of je deze dan ook totdat de nieuwe ontvangen is, niet meer wilt gebruiken.
Indien je het nog te ontvangen exemplaar aansluit zal het dan zonder tegenslagen werken. :)

Doorgaans wordt deze binnen 2-3 werkdagen bij jou aangeboden.

Michael
Reputatie 1
mmmmmmmmmm
........
Ik heb nu een ander probleem:p
........
Ik ben natuurlijk blij dat het nu ineens wel snel opgelost kan worden, dank daarvoor, maar....................
Ik had mij echter al aangemeld bij een andere provider (die mij garandeerde dat ik vandaag of morgen "beeld" zou hebben), ik wilde nl. absoluut geen genoegen nemen met de in eerste instantie aangedragen "oplossing".
Maar goed, dat los ik wel weer op.
Vwb de huidige ontvanger, ik zou niet weten waar ik die voor zou kunnen gebruiken, beelden ontvangen doet hij niet en als stofzuiger is hij volgens mij ook ongeschikt, dus gebruikt worden zal hij zeker niet.

Nu maar hopen dat de post/bodedienst geen roet in het eten gaat gooien.
Nogmaals dank voor de (nu wel) snelle (re)aktie.:D
Loet Meintsma
Reputatie 8
Badge +2
@loepie3008,

Haha! Je kan de ontvanger wellicht als onderzetter of frisbee gebruiken anders. :)
Ik verwacht dat de kans aanwezig is dat deze net ná de kerstdagen wordt aangeboden (zaterdag 27-12 bijvoorbeeld).

Laat je hoe dan ook weten wat je vindt van het nieuwe exemplaar?

Michael
Reputatie 1
Het is er 1 zonder harde schijf, maar ik zie dat ik toch gewoon een programma op kan nemen, dus wat mij betreft geen probleem.
Alles werkt nu perfect.

Gr,
Loet

Reputatie 8
Badge +2
Alles werkt nu perfect.
Gr,
Loet

Fijn om te lezen!

Het klopt dat er geen HD in zit, alle data wordt op de 'cloud' opgeslagen.
Geniet ervan zo vlak voor de mooie dagen!

Wij zien de ontvanger tegemoet. :)

(Ik zal jouw signaal doorgeven aan de klantenservice!)

Michael