beantwoord

TV online werkt niet: "Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk"

• 13 mei 2017
  • 8 reacties
  • 1088 keer bekeken

Reputatie 1
U kunt dit programma niet bekijken. Er is geen verbinding met uw thuisnetwerk. (404)

Waarom is dit?

https://telfort.itvonline.nl/ Werkt niet..
icon

Beste antwoord door Michael 17 mei 2017, 18:44

Meerdere gebruikers meldden inderdaad deze problemen. We kunnen deze alleen niet goed nabootsen aangezien het in veel gevallen wél werkt. In dit topic heb ik al eerder een reactie geplaatst. Mochten er nog problemen spelen, willen jullie dan daar een reactie plaatsen? Dan houden we het overzicht! :)

Deze gaat op slot.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Hij doet het hier ook niet en zo'n storing komt helaas wel vaker voor... 😞
Hier ook niet.... 😞
Hier doet hij het ook niet.Komt zeer vaak voor
Hier hetzelfde liedje. Niet op Ipad, niet op android, niet op Firefox, niet op chrome.

Firefox doet ie al maanden niet, maar dat zal wel een aparte storing zijn. Telfort gaat hard achteruit. Verouderde apparatuur, infrastructuur, website en nog veel meer. In de tussentijd wel prijsverhogingen elk jaar en daarbij claimen omdat jullie investeren in de toekomst. Gooi jezelf toch weg oplichters.
Reputatie 1
Ik heb splinternieuwe apparatuur en zit op het nieuwe glasvezel netwerk..
Dus die 404 melding slaat nergens op en belemmert mij in het genieten van mijn Tv kijk belevenis.
Ik vind dit echt niet acceptabel en eis een oplossing of wederom een compensatie..

TELFORT?? Joehoe waar bent U??
Reputatie 8
Vorige nacht heb ik uitval en storingen gehad met de glasvezel internetconnectie.
Pas vanmorgen "gedeeltelijk" opgelost. (Probleem met iTV via PC blijft ook hier nog van aanwezig ---> hoewel via een tablet geen probleem).
Omwisseling van modem/router hielp toen niet. Een storing in de storingspagina werd niet gemeld.
Maar gezien de nieuwsuitzendingen van ransomware aanvallen vorige nacht, denk ik dat mogelijk daar toch een en ander aan gerelateerd zou kunnen zijn??

Je leest er "binnen Telfort" mogelijk niets van, omdat dit soort zaken doorgaans zoveel mogelijk wordt verzwegen mocht men er slachtoffer van zijn geweest. (Zeker als internetorganisatie).
Reputatie 8
Badge +9

Firefox doet ie al maanden niet, maar dat zal wel een aparte storing zijn.

Dat is geen storing, Firefox ondersteund sinds versie 52 geen NPAPI plug-ins meer (behalve Adobe Flash).
Silverlight is zo'n plug-in.
Telfort zegt aan 'een oplossing' te werken en we hopen dat dit de implementatie van HTML5 is...
Reputatie 8
Badge +2
Meerdere gebruikers meldden inderdaad deze problemen. We kunnen deze alleen niet goed nabootsen aangezien het in veel gevallen wél werkt. In dit topic heb ik al eerder een reactie geplaatst. Mochten er nog problemen spelen, willen jullie dan daar een reactie plaatsen? Dan houden we het overzicht! :)

Deze gaat op slot.

Reageer