beantwoord

Tv, internet en sim only pakket kan ineens niet meer geleverd worden ondanks dat deze besteld was

• 30 juli 2018
  • 2 reacties
  • 45 keer bekeken

Hallo, sinds 4 weken zijn wij ons aan het oriënteren omtrent het hoe en waar aanschaffen van een internet, tv en sim only abonnement. Diverse keren contact opgenomen met de klantenservice van telfort. We hebben eerder al een 2 jarig mobiel abonnement gehad maar deze loopt binnenkort af. Gelukkig hebben we daar tot op heden nooit eerder problemen mee gehad. Echter ben ik in de achterliggende 4 weken meerdere malen asociaal behandeld door verschillende werknemers bij de klantenservice. Na een hoop geregel is ons beloofd dat het pakket nu in orde zou zijn en deze snel in zou gaan. Een mail gekregen waarin stond dat er binnen 24u een mail gestuurd zou worden met verdere info (lekker omslachtig!). Aangezien deze mail nooit is gekomen hebben we opnieuw contact op moeten nemen met de klanten service. (Inmiddels was ik er al wel klaar mee) ..... wat blijkt, tv en internet kunnen niet geleverd worden omdat de kabel vol zit. Binnen 3 weken zouden we meer te horen krijgen. 3 weken terwijl ons was beloofd binnen 1 week!! Geen tv en geen internet...en hoe moeten mensen die vanuit huis werken dan hun eten, drinken + vaste lasten betalen? Daar is vast nooit eerder overna gedacht! Waarom is ons niet eerder te kennen gegeven dat dit alles helemaal niet mogelijk is? En waarom is dit niet netjes gemaild? ..... En de belangrijkste vraag: wat voor opties zijn er nu nog om snel internet en tv te kunnen regelen? Ik neem aan dat de opties die er nu liggen niet over 3 weken ineens totaal anders zijn..

Lizanne.

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 1 augustus 2018, 11:05

Hallo Lizanne, ik kan me voorstellen dat dat geen situatie is waar je op rekende en al helemaal niet op zat te wachten! Ik ben het meteen voor je gaan bekijken en ik zie inderdaad ook staan dat de order niet is doorgelopen.
De reden is wat de telefonische klantenservice aangaf, de lijn lijkt al bezet te zijn of er zijn te weinig beschikbare lijnen. Op het moment dat je een bestelling plaatst krijg je een bevestiging en zo'n 24 uur daarna krijg je nog een definitieve bevestiging. Daar zit bewust een gat in, want in die periode wordt er technisch gekeken of het ook echt mogelijk is. In dit geval is gebleken dat er een technische obstructie is welke op het moment van bestellen niet te zien was, een speciale leveringsafdeling zal kijken naar de mogelijkheden. Dat is de afdeling die binnen 3 weken contact met je zal opnemen. Vanaf dat moment zullen we beide meer weten.
Zulke technische obstructies komen niet vaak voor, daarom zal er in het gesprek waarin je de bestelling hebt gedaan geen rekening mee gehouden zijn.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Is het bevestigingsmailtje wellicht in de spambox beland en wat geeft onderstaande link precies aan op jou adres

https://internetshop.telfort.nl/alles-in-1-pakket/
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Lizanne, ik kan me voorstellen dat dat geen situatie is waar je op rekende en al helemaal niet op zat te wachten! Ik ben het meteen voor je gaan bekijken en ik zie inderdaad ook staan dat de order niet is doorgelopen.
De reden is wat de telefonische klantenservice aangaf, de lijn lijkt al bezet te zijn of er zijn te weinig beschikbare lijnen. Op het moment dat je een bestelling plaatst krijg je een bevestiging en zo'n 24 uur daarna krijg je nog een definitieve bevestiging. Daar zit bewust een gat in, want in die periode wordt er technisch gekeken of het ook echt mogelijk is. In dit geval is gebleken dat er een technische obstructie is welke op het moment van bestellen niet te zien was, een speciale leveringsafdeling zal kijken naar de mogelijkheden. Dat is de afdeling die binnen 3 weken contact met je zal opnemen. Vanaf dat moment zullen we beide meer weten.
Zulke technische obstructies komen niet vaak voor, daarom zal er in het gesprek waarin je de bestelling hebt gedaan geen rekening mee gehouden zijn.

Reageer