beantwoord

Tv, internet en bellen vallen geregeld weg

• 22 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 181 keer bekeken

Reputatie 1

Heb zo vaak geen tv of internet en bellen. Vandaag hele dag bezig geweest met resetten, opnieuw de ontvanger gedaan, stekkers in stekkers uit, getest op tv, software enzv. Nu heb ik tv maar geen telefoon alleen in gesprekstoon. Gekeken op telfort site over storing op welke tv ontvanger. Dat kan niet want arriva staat er niet bij. Heb elke dag bijna storing. Niet te doen zo. s' Avonds kijken en dan 2 uur niets word er gestoord van. Denk dat de ontvanger of de modem niet goed is. Help! Marian.

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste categorie

icon

Beste antwoord door marian24 26 oktober 2019, 22:11

Hallo Alexandra, het is voor elkaar nu. Nieuwe modem gekregen die ik ook bij KPN had, de V10. Maar na abonnement bij Telfort moest ik hem inruilen. Monteur zei dat ie niet geschikt was voor mijn abonnement enzv. En er zat ook weer in de verdeelkast iets niet goed. Hopelijk blijft het nu goed gaan. Nog bedankt dat je me zo goed geholpen hebt. Groetjes.

Marian

Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hi @marian24, wat rot dat je verbinding zo vaak wegvalt. Dat is niet de bedoeling. Goed dat je het laat weten, ik help je graag verder om dit op te lossen.

Je gegevens staan al in je profiel zie ik, dat is handig. Ik heb ze erbij gepakt en je verbinding nagekeken. Ik zie precies wat je bedoelt, de verbinding valt erg vaak weg. Ik zie ook dat je hier een paar maand geleden ook last van hebt gehad, klopt dat? Is de verbinding daarna wel een tijdje goed geweest?

Ik ben voor de zekerheid naar een paar dingen benieuwd: Op welke plek in huis is het modem nu aangesloten? Is dat meteen bij de hoofdaansluiting? Hoe lang is de kabel die tussen het modem en de aansluiting zit, is deze maximaal 150 cm lang? Heeft de monteur (of klantenservice) de vorige keer het modem ook voor je vervangen?

Ik hoor het graag van je, dan help ik je vanaf daar verder.

Reputatie 1

Bijna 1 week daarna is ie goed geweest. Maar toen had ik helemaal niets want er had een monteur iets verkeerd aangesloten buiten in de verdeelkast. Dus dat had ik geen 10 jr. goed gekregen.

De aansluiting zit in de kamer dat heeft kpn toen geïnstalleerd.

Het snoer van de verbindingsstekker is nog geen meter. En de stekkers zijn altijd wit. 

Ik heb vorige keer geen nieuwe modem of ontvanger gekregen daar het een foutje van een monteur was.

Ik heb vanaf februari dit abonnement en ik heb nog nooit zoveel last gehad

En de tv ontvanger is dit wel de goede, daar dit merk niet bij jullie op de storingslijst staat.

Hopelijk heb ik voldoende informatie gegeven.

Marian

Reputatie 1

Heb nog steeds geen telefoon en tv is ook al weer storing. Staan elke keer verschillende cijfers op 330 1 min. later 343 380 en ga zo maar door

Kunnen jullie een monteur sturen want ervoor bellen kan ik niet. Geen telefoon. 

Marian.

Reputatie 8
Badge +11

@marian24 Hoi Marian, ik heb je net even gebeld omdat het nog niet werkt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. We hebben tijdens het gesprek een monteur ingepland voor morgenmiddag, 24 oktober tussen 14 en 16 uur. Ik verwacht dat de monteur het dan voor je oplost. Laat je weten hoe de afspraak gegaan is, en ook als je nog vragen hebt?

Reputatie 1

Hallo Alexandra, het is voor elkaar nu. Nieuwe modem gekregen die ik ook bij KPN had, de V10. Maar na abonnement bij Telfort moest ik hem inruilen. Monteur zei dat ie niet geschikt was voor mijn abonnement enzv. En er zat ook weer in de verdeelkast iets niet goed. Hopelijk blijft het nu goed gaan. Nog bedankt dat je me zo goed geholpen hebt. Groetjes.

Marian

Reputatie 8
Badge +11

@marian24 Hoi Marian, fijn om te horen dat de monteur je goed geholpen heeft en dat alles nu weer goed werkt! Graag gedaan. Ik ga er vanuit dat het zo blijft, maar mocht je toch iets opmerken of als je vragen hebt, laat het dan gerust hier op het forum weten. Dan helpen we je daar graag mee :slight_smile:

Reageer