Tv installatie lukt niet

• 31 maart 2014
  • 1 reactie
  • 502 keer bekeken

Hallo,
Met ingang van 31 maart heb ik een glasvezel abonnement wat zowel internet, tv als telefoon moet bieden. Nu heb ik wel internet, maar de tv doet het niet. Bijgeleverd zijn een sitecom router en een amicom 140 ontvanger. Ik heb precies gedaan wat in het boekje staat, maar de amicom ontvanger reageert helemaal niet. Daarna heb ik de 'oude' IATV ontvanger van Motorola aangesloten in eerste instantie lijkt die te werken. Maar ook dan krijg ik een foutmelding (52, modem niet goed aangesloten). Het is nogal frustrerend, omdat de internetverbinding het wel goed doet. Vraag is nu wat is het probleem?

Opties die ik heb geprobeerd met aan/uitdoen lossen niks op. Nieuwe amicom 140 reageert nergens op. Ook niet met uitdoen.
Oude IATV reageert ook niet. Poortjes dan? Geen idee. Heb de ethernetkabel in zowel glasvezelmodem als sitecom router gehad. Ook niks. Dus wat zou het kunnene zijn. Op de glasvezelrouter brand geen lampje van tv. Is die van Telfort uit wel aangehinkt (als dat zo zou werken), tv deed het zaterdag nog gewoon via DSL. Help me please

1 reactie

Reputatie 1
Badge +1
De Animo dient rechtstreeks aangesloten te worden op poort 2 van de glasvezelmodem, dus niet op de router. En geeft de Animo wel een melding op de TV? Iets van "Network problem"ofzo... want in dat geval weet ik nog wel een leuk topic voor je! 😉

Reageer