beantwoord

Tv en internet valt regelmatig uit

• 25 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 98 keer bekeken

Reputatie 1

De afgelopen week valt internet regelmatig uit...iedere ochtend een aantal keer. Ik werk thuis dus dit komt erg slecht uit. Wat is er aan de hand Telfort...?. Tv valt ook regelmatig uit.

Wat kan ik doen behalve mode resetten wat maar af en toe werkt...?. Heb het idee dat dit geen probleem is wat ik kan oplossen.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 28 oktober 2019, 09:31

Goedemorgen @Marisssska, wat rot dat de verbinding steeds wegvalt. Dat is niet de bedoeling, we helpen je hier graag om het op te lossen!

Ik begrijp dat het op vrijwel dezelfde momenten gebeurt dat de verbinding wegvalt. Wat gebeurt er precies met de lampjes op het modem op dat moment? Goed dat je het modem ook gereset hebt. Er zijn verschillende manieren waarop je dat kan doen, kan je me vertellen hoe je de reset hebt uitgevoerd?

Kan je daarnaast voor mij ook je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Als je je postcode en huisnummer invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze niet zichtbaar voor anderen. Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en de verbinding nakijken.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je precies en heb je een koper- of glasvezel verbinding 

Reputatie 1

Goede morgen,

Ik heb een Experia box V8 en een koper verbinding

Reputatie 8
Badge +18

Vervang het aansluitkabeltje max 150 cm eens

Reputatie 1

Dat is het probleem niet, het heeft echt met de verbinding te maken dat zie ik op de modem. 

Dank je wel!.

Reputatie 8
Badge +18

Ik zeg altijd niet geschoten is altijd mis en helaas kan ik je niet verder helpen 9 van 10 keer ligt het aan het aansluitkabeltje, hoelang is je huidige aansluitkabel .

Ook webcare gaat je waarschijnlijk dezelfde vragen en adviesen geven 

Reputatie 1

Aansluitkabel is 100cm, maar het uitvallen gebeurd bijna op bijna vaste tijden vooral in de ochtend, ik denk niet dat mijn aansluitkabel zo slim is?. :-)

Maar dank je wel voor jouw reacties en ik wacht een reactie van Telfort ook nog even af, die zal toch we komen?.

Reputatie 8
Badge +11

Goedemorgen @Marisssska, wat rot dat de verbinding steeds wegvalt. Dat is niet de bedoeling, we helpen je hier graag om het op te lossen!

Ik begrijp dat het op vrijwel dezelfde momenten gebeurt dat de verbinding wegvalt. Wat gebeurt er precies met de lampjes op het modem op dat moment? Goed dat je het modem ook gereset hebt. Er zijn verschillende manieren waarop je dat kan doen, kan je me vertellen hoe je de reset hebt uitgevoerd?

Kan je daarnaast voor mij ook je gegevens toevoegen aan je forumprofiel? Als je je postcode en huisnummer invult bij ‘Extra informatie’, dan zijn ze niet zichtbaar voor anderen. Laat je het weten wanneer je ze hebt ingevuld? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en de verbinding nakijken.

Reageer