beantwoord

Tv en internet op nieuwe adres werken nog niet

• 15 mei 2019
  • 5 reacties
  • 73 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo moet ik nog lang wacht tot mijn tv en internet doet ik ben verhuisd heb nu al 5 dagen terug gebeld zal deze week geregeld zijn maar ik zie nog niks en is niet fijn dat geen tv kan kijken zelf ik kinderen dus kun nu ook niet kijken wauw vragen dat kan opgelost worden groetjes Sandra van der linde

Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 15 mei 2019, 12:19

@Svanderlinde Hoi Sandra, welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je jouw abonnement zo snel mogelijk op je nieuwe adres wilt gebruiken, zodat je er daar gebruik van kan maken.

Ik heb allereerst je adresgegevens verplaatst naar je profiel. Het forum is een openbare plaats en je topic is voor alle bezoekers zichtbaar. Ik raad je daarom aan om hier geen persoonlijke gegevens te plaatsen 🙂 Daarom heb ik ze alvast weggehaald.

Verder zie ik dat de verbinding zo snel mogelijk klaar voor gebruik wordt gemaakt op jouw nieuwe adres. Zo gauw je verbinding op het oude adres stopt met werken, weet je dat je het kunt gebruiken op je nieuwe adres. Heb je daar vanochtend iets over gehoord, en nog geprobeerd of het werkt?
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +10
@Svanderlinde Hoi Sandra, welkom op ons forum. Ik kan me voorstellen dat je jouw abonnement zo snel mogelijk op je nieuwe adres wilt gebruiken, zodat je er daar gebruik van kan maken.

Ik heb allereerst je adresgegevens verplaatst naar je profiel. Het forum is een openbare plaats en je topic is voor alle bezoekers zichtbaar. Ik raad je daarom aan om hier geen persoonlijke gegevens te plaatsen 🙂 Daarom heb ik ze alvast weggehaald.

Verder zie ik dat de verbinding zo snel mogelijk klaar voor gebruik wordt gemaakt op jouw nieuwe adres. Zo gauw je verbinding op het oude adres stopt met werken, weet je dat je het kunt gebruiken op je nieuwe adres. Heb je daar vanochtend iets over gehoord, en nog geprobeerd of het werkt?
Reputatie 1
Ik heb zes keer proberen vandaag dus werkt nog steeds niet
Reputatie 8
Badge +10
@Svanderlinde Als ik nu de verbinding nakijk, lijkt deze online te zijn. Is er intussen iets veranderd?
Reputatie 1
Klopt
Reputatie 8
Badge +10
Fijn dat de verbinding inmiddels werkt op jouw nieuwe adres. Laat het gerust weten als je nog vragen hebt.

Reageer