beantwoord

TV app/glasvezel op samsung2 10.1 tablet

• 9 september 2014
  • 3 reacties
  • 468 keer bekeken

Reputatie 1
Misschien een hele rare constatering, maar hoop dat TELFORT me hier toch een antwoord op kan geven. Zit thuis even via de schotel antenne (Canal Digitaal) te kijken naar NCIS op SBS6. Spannende aflevering, maar door persoonlijke omstandigheden moet ik de bank af en toe verlaten. Dus ik dacht YESSSS ik neem de tablet mee en kijk dan verder.

MAAR nu komt het. als ik via de tv app voor glasvezel verder wil kijken naar deze aflevering van NCIS, blijkt dat deze een totaal andere aflevering uitzend en ook de reclames komen niet overeen. :?:?:?

Kan iemand mij vertellen waarom 2 dezelfde zenders op het zelfde tijdstip 2 verschillende programma's uitzenden? Ik snap er niets van

Remco
icon

Beste antwoord door remcoc 9 september 2014, 21:22

oohhh ben er al achter, de uitzendingen lopen niet synchroon. er zit redelijk wat tijd tussen. probleem opgelost
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 1
oohhh ben er al achter, de uitzendingen lopen niet synchroon. er zit redelijk wat tijd tussen. probleem opgelost
Badge
@Remcoc,

Fijn dat je er al achter bent gekomen!

Kim
Reputatie 8
Badge +10
Mijn ervaring hiermee, zij het niet via glasvezel maar met een DSL-verbinding, is dat de app ongeveer 30 seconden 'achterloopt' op de uitzending van de TV-ontvanger, en de website http://telfort.itvonline.nl/ loopt ongeveer één minuut achter.

Reageer