beantwoord

Trage verbinding in de avonduren

  • 11 februari 2013
  • 311 reacties
  • 50190 keer bekeken


Toon het eerste bericht

311 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Maar je weet dat Telfort op Zondag gesloten is, ik had niet anders verwacht dan dat er vandaag een update zou komen op de storingsmelding.
Het was heel duidelijk dat er toch diverse gebruikers nog problemen hadden.
De groep is aleen minder groot geworden wat ook begrijpelijk is sinds de start van de problemen half December.
Badge +2
@Hugo: Kan ik je een DM sturen?
Jazeker, maar voor je adresgegevens is dat niet nodig. Die zijn al bekend op basis van IP-adres van het geplaatste bericht.

Hugo
Ook op 'drukke' momenten moet je gewoon dezelfde snelheid als anders kunnen halen, anders is er sprake van ondercapaciteit op het netwerk van Telfort. Helemaal als het dagelijks structureel optreedt.
Het treedt bij x aantal mensen ook dagelijks waaronder ik. En ik behaal dan maar 5KB/s Dus jaleine zou eigenlijk nog blij moeten zijn dat hij tenminste datgene haalt wat hij haalt op die dagen.
Lekker makkelijk om te zeggen dat ik maar blij moet zijn,je stapt over naar VDSL 50 en je krijgt een kwart van de snelheid hiep hiep hoera wat ben ik blij. Ga naar de slager en koop een biefstuk van 200 gram,je pakt hem thuis uit en de slager heeft je 50 gram biefstuk meegegeven maar je hebt betaald voor 200 gram,en jij gaat niet terug naar de slager? Je moet blij zijn dat de slager je toch nog 50 gram hebt meegegeven? Maar nog even voor de duidelijkheid,dit is niet eens primetime,en zie het resultaat.[img]http://www.speedtest.net/result/2533067717.png[/img]


appels en peren vergelijken.

Net zo'n onzin als zeggen dat je een auto koopt en je komt erachter dat je maar 3 wielen hebt.

Als dit je snelheid is

http://www.speedtest.net/result/2532083553.png


Dan zou ik zeggen ja je snelheid is dramatisch weinig, maar jij kan tenminste nog iets doen met je internet.

Wij zitten 10 minuten te wachten tot 1 pagina laadt, en dit is niet eens het laagst dat de mensen hier gegaan zijn.
Badge
Het gaat hier nu weer goed. Houden maar zo.

[img]http://www.speedtest.net/result/2533563145.png[/img]
Reputatie 8
Badge +16
Het gaat hier nu weer goed. Houden maar zo.

[img]http://www.speedtest.net/result/2533563145.png[/img]


Hou er maar vast rekening mee dat het weer snel pet zal zijn.
Zolang er geen terugkoppeling is van Webcare blijven de problemen de komende dagen opduiken. Gelukkig is het onderkend en wordt er aangewerkt.
Het gaat hier nu weer goed. Houden maar zo.

[img]http://www.speedtest.net/result/2533563145.png[/img]


Hou er maar vast rekening mee dat het weer snel pet zal zijn.
Zolang er geen terugkoppeling is van Webcare blijven de problemen de komende dagen opduiken. Gelukkig is het onderkend en wordt er aangewerkt.


Jep.... maar goed het is nu weer als harde stront door een trechter.
Badge
Ik sluit me aan bij Tuut-Tuut,, Het is goed om te melden en weet dat het onderkend word en dat er hard aan gewerkt word om het op te lossen.

Misschien een tip om naast een screendump ook even het postcode gebied te vermelden?(Alleen de cijfers lijkt mij voldoende)
Badge
@Webcare

Na de problemen die ik vrijdag had (en die 's avonds gelukkig waren opgelost) is het bij mij nog steeds stabiel en goed

http://www.speedtest.net/result/2533957919.png

Goeie dingen mogen ook wel eens gemeld worden !
Badge
Maandagavond half 8 en we knallen door tot ongekende hoogte: 2,4 MB/s!
't Gaat de goede kant op.
Maandagavond half 8 en we knallen door tot ongekende hoogte: 2,4 MB/s!
't Gaat de goede kant op.


Dan is het hier weggehaald... 42 KB/s
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.
Badge +2
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.

Helemaal mee eens. en dan ook nog een compesatie extra hier voor mijn email probleem. Zojuist helemaal een ramp en traag als dikke en dan echt dikke stroop dat ik van nood nu via buren het internet op kan.


https://[/url][/img]
Badge
Hier gaat het gelukkig ook beter vanavond.

[img]http://www.speedtest.net/result/2534091389.png[/img]
Reputatie 8
Badge +16
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.


Sterker nog als het een mankement is laat je het repareren en daar betaal je reparatiekosten voor.
Telfort zal je echter geen rekening sturen voor de reparatie aan hun netwerk. 🆒
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.


Sterker nog als het een mankement is laat je het repareren en daar betaal je reparatiekosten voor.
Telfort zal je echter geen rekening sturen voor de reparatie aan hun netwerk. 🆒


Dat zou er nog ff bij moeten komen.... we betalen al geld voor dit drama... en dan ook nog eens voor de kosten laten opdraaien?
In Schiedam is het een ietsjepietsje verbeterd ten opzichte van gisterenavond..... (o, wat ben ik de dagen aan het aftellen dat ik van deze ellende verlost ben)

http://www.speedtest.net/result/2534320868.png
Nu mijn topic hier is samengevoegd kan je helemaal niet meer oplossings gericht werken, lijkt wel een kippenhok zonder enige sturing.  Ik zie nul komma nul verbetering en dacht ook maar weer eens te  klagen over de ..... snelheid. Trager kan echt niet.
21:52  25-2http://www.speedtest.net/result/2534310602.png
Hugo en Henk,

Alle gekheid op een stokje. Ik begrijp dat jullie je best doen en alle sh*t over jullie heenkrijgen. Maar, ik ontvang net de factuur van Telfort tot aan mijn opzegtermijn van 19 maart. Ik vind het ronduit belachelijk dat ik niet gecompenseerd word. Ik kan 's avonds totaal niet inloggen op mijn werk. Daarnaast heb ik nogal wat kosten gemaakt door de helpdesk te bellen en kan ik 's avonds en in het weekend hooguit deze pagina bezoeken. Uitzendinggemist, youtube, Telfort TV online of iets leuks downloaden is er niet bij.

Dus als Telfort nog iets van fatsoen in zich heeft: compenseer mijn kosten en breng de laatste factuur niet in rekening!

Groeten,
Fred
Badge
Fred, 

Die factuur krijg je sowieso, dt is het nadeel van een contract aangaan 😉 Als ik me niet vergis kan je via de website een formulier invullen voor het aanvragen van compensatie
Giel,

Eens. Echter ik betaal voor een dienst en als je die niet voldoende krijgt, dan mag je klagen en gecompenseerd worden. Als een TV niet werkt, ga je ook terug naar de winkel. Ik heb gezocht naar het formulier, maar kan het niet vinden. Dus als je een linkje voor me hebt, dan hou ik me aanbevolen.

Groeten,
Fred
Badge
Fred, 

Probeer het eens via deze link: http://goo.gl/TBzBd

Hier krijg je een aantal pull-down menu's met opties waar je uit kan kiezen, compensatie staat er niet specifiek tussen maar je komt al een eind 😉
Het zat vandaag mee mbt de snelheid:

[img]http://www.speedtest.net/result/2534444384.png[/img]

Ik gebruik nu ook powerline in plaats van wifi. Ik zal morgen ook nog even testen met wifi om te zien of dat veel uitmaakt.
Het is duidelijk dat er nog problemen worden ervaren, bedankt voor jullie terugkoppeling. De gegevens van iedereen die zich hier heeft gemeld zijn meegenomen in het lopende storingsonderzoek. Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de voortgang.

Om verwarring te voorkomen: Ik heb tevens weer een aantal nieuwe losse topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd met dit topic.

Hugo

Ook dit snap ik niet helemaal,eerst plaats ik in een bestaand topic,dan word er gereageerd dat ik een eigen topic moet starten.
Dan start ik een eigen topic,word hij weer verplaatst.
Badge +2
Er zijn vannacht weer werkzaamheden uitgevoerd en ik ben erg benieuwd wie van jullie verbetering ervaart.

Hugo

Hier in Wageningen lijkt probleem inmiddels opgelost, nu kijken hoe lang het duurt voor het weer mis gaat.


**Zwaait** naar plaatsgenoot.  Ik had gisteren ook het idee dat het beter was, maar nog niet de kans gehad om een test te doen..

Reageer