beantwoord

Trage verbinding in de avonduren

• 11 februari 2013
  • 311 reacties
  • 50190 keer bekeken

Toon het eerste bericht

311 reacties

Waarschijnlijk ga ik gewoon overstappen want dit is gewoon te gek voor woorden.
Reputatie 8
Badge +16
Ik vraag me af of iemand hier al contact heeft opgenomen met de consumentenbond? of kassa. Ik zie namelijk steeds meer klachten en weinig feedback van de telfort medewerkers. Dus misschien hebben ze extra motivatie nodig.....?

[img]http://www.speedtest.net/result/2532047940.png[/img]

(minder dan helft van maximale snelheid vind ik tevens onacceptabel)

Hald December waren er ook problemen met de snelheid, dit heeft geduurd tot eind januari voor dit voor die groep gebruikers opgelost was. Het probleem is bekend bij Telfort en ook vorige week is er aanpassing gedaan aan het netwerk. Nu is er weer een nieuwe groep met problemen, maar is inmiddels bij Telfort wel bekend waar het probleem zit. Het duurt alleen even voor er hardware bijgeplaatst kan worden, dit soort zaken moet altijd gepland worden om te voorkomen dat het gehele netwerk onderuit gaat.
Half December waren er ook problemen met de snelheid, dit heeft geduurd tot eind januari voor dit voor die groep gebruikers opgelost was. Het probleem is bekend bij Telfort en ook vorige week is er aanpassing gedaan aan het netwerk. Nu is er weer een nieuwe groep met problemen, maar is inmiddels bij Telfort wel bekend waar het probleem zit. Het duurt alleen even voor er hardware bijgeplaatst kan worden, dit soort zaken moet altijd gepland worden om te voorkomen dat het gehele netwerk onderuit gaat.

http://www.speedtest.net/result/2532083553.png
Nou nee... want ik heb sinds half December al deze oh zo leuke problemen.

En ging het netwerk maar compleet plat... dan wist Telfort tenminste dat ze grote problemen hadden.

Nu is het zo van oh het is maar een klein groepje.
Het lijkt ******** wel een amateuristische groep die nu aan het werk is bij Telfort.
Topic op Tros Radar: https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=24&t=129761
En heel toevallig is het na 00:00 opgelost en is alles opeens weer vlot.
Ondanks alle werkzaamheden jullie zijden blijft de snelheid toch wel bedroevend slecht,en zeker de prime tijden.

[img]http://www.breedbandwinkel.nl/s/xawtvnrp.png[/img]

Wanneer ben ik nu aan de beurt voor het oplossen van mijn problemen.

De telefoon gesprekken lopen harder op dan mijn snelheid!!!!!!

Betaalde servicenummers        10        2:01:56               € 13,8426
Badge
Al een tijdje is de internetverbinding slecht. Het signaal fluctueert als een gek en als ik een goed signaal heb is de verbinding heel erg traag of worden pagina's niet geladen. 
Leuk om te lezen dat ik "lekker op gang kom", maar ik dacht bij jullie beter af te zijn dan bij Ziggo, helaas.......

Los dit op, anders ben ik heel snel weg bij jullie, ben het echt spuugzat.
Ehm.... als ik zo kijk naar dat plaatje dat je geplaatst hebt heb je een aardige up- en download snelheid....

Dus wat is er bedroevend slecht aan?

Je zal nooit aan de beloofde 20 of 30 Mbit komen, en als ik het zo zie zijn jouw snelheden niet eens zo erg langzaam.
http://www.speedtest.net/result/2532766950.png
Hier in Wageningen lijkt probleem inmiddels opgelost, nu kijken hoe lang het duurt voor het weer mis gaat.
Heeft iemand bij Telfort de goeie knop gevonden? Verbinding is nu goed, maar dat was hij gisterochtend eerst ook en daarna weer prut. We zullen zien.http://www.speedtest.net/result/2532772598.png
Reputatie 8
Badge +19
Aan de uploadsnelheid te zien kan jaleine zeker 34 mpbs download halen, dus ze heeft zeker reden tot klagen.
Aan de uploadsnelheid te zien kan jaleine zeker 34 mpbs download halen, dus ze heeft zeker reden tot klagen.

Ik zie nu dat ze Internet Extra en dat dat overeenkomt met 50 Mb per seconde.

Dan zie ik eerder dat ze daarom gaat klagen.

upload kan ze maar 5 Mb per seconde dus dat ze daar niet aan komt kan ik wel begrijpen aangezien niet iedereen aan de beloofde snelheid komt.

Plus dat als ze net als de rest van Telfort nog net onder de 5 KB/s zit qua download dan had ze reden tot klagen....dit vind ik meer een inlogtijd op een druk moment.
Badge +4
Ook op 'drukke' momenten moet je gewoon dezelfde snelheid als anders kunnen halen, anders is er sprake van ondercapaciteit op het netwerk van Telfort. Helemaal als het dagelijks structureel optreedt.
Ehm.... als ik zo kijk naar dat plaatje dat je geplaatst hebt heb je een aardige up- en download snelheid....

Dus wat is er bedroevend slecht aan?

Je zal nooit aan de beloofde 20 of 30 Mbit komen, en als ik het zo zie zijn jouw snelheden niet eens zo erg langzaam.

Ik weet niet waar jullie het over hebben met goed uitzien,dit is een 50 Mb VDSL verbinding!!!!!!!

Ik zie nu dat ze Internet Extra en dat dat overeenkomt met 50 Mb per seconde.

Dan zie ik eerder dat ze daarom gaat klagen.

upload kan ze maar 5 Mb per seconde dus dat ze daar niet aan komt kan ik wel begrijpen aangezien niet iedereen aan de beloofde snelheid komt.

Plus dat als ze net als de rest van Telfort nog net onder de 5 KB/s zit qua download dan had ze reden tot klagen....dit vind ik meer een inlogtijd op een druk moment.

En ik ben gewoon een hij,maar dat doet niets aan de discussie,maar bij het aangaan van dit abbo ben ik van 30Mb naar 50Mb overgestapt, oftwel van ADSL naar VDSL,van mei tot december was het altijd een prima verbinding rond de 48Mb,en nu is dit nog maar 25% van wat het was.
Dus ga nu niet allemaal roepen dat dat zo slecht nog niet is
Ook op 'drukke' momenten moet je gewoon dezelfde snelheid als anders kunnen halen, anders is er sprake van ondercapaciteit op het netwerk van Telfort. Helemaal als het dagelijks structureel optreedt.

Het treedt bij x aantal mensen ook dagelijks waaronder ik.

En ik behaal dan maar 5KB/s

Dus jaleine zou eigenlijk nog blij moeten zijn dat hij tenminste datgene haalt wat hij haalt op die dagen.

Het treedt bij x aantal mensen ook dagelijks waaronder ik.

En ik behaal dan maar 5KB/s

Dus jaleine zou eigenlijk nog blij moeten zijn dat hij tenminste datgene haalt wat hij haalt op die dagen.
Lekker makkelijk om te zeggen dat ik maar blij moet zijn,je stapt over naar VDSL 50 en je krijgt een kwart van de snelheid hiep hiep hoera wat ben ik blij.
Ga naar de slager en koop een biefstuk van 200 gram,je pakt hem thuis uit en de slager heeft je 50 gram biefstuk meegegeven maar je hebt betaald voor 200 gram,en jij gaat niet terug naar de slager? Je moet blij zijn dat de slager je toch nog 50 gram hebt meegegeven?
Maar nog even voor de duidelijkheid,dit is niet eens primetime,en zie het resultaat.[img]http://www.speedtest.net/result/2533067717.png[/img]
Badge
@jaleine:

Even goed lezen......
@jaleine:

Even goed lezen......

Lezen kan ik wel,ik citeer het laatste bericht van Lenni,dus wat mankeert er aan mijn lezen?
Badge +2
Het is duidelijk dat er nog problemen worden ervaren, bedankt voor jullie terugkoppeling. De gegevens van iedereen die zich hier heeft gemeld zijn meegenomen in het lopende storingsonderzoek. Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de voortgang.

Om verwarring te voorkomen: Ik heb tevens weer een aantal nieuwe losse topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd met dit topic.

Hugo
Badge
Kijk eens naar je laatste bericht en daarna naar de opmerking van Enterprise.. Het is onrealistich om te denken dat iedereen altijd de MAXIMUM haalbare snelheid haalt, dan moet je de wijkcentrale ongeveer in je huis hebben staan....

In jouw geval is je snelheid minder dan een kwart van het haalbare en heb je alle reden om te klagen....
Badge
@Hugo: Kan ik je een DM sturen?
Kijk eens naar je laatste bericht en daarna naar de opmerking van Enterprise.. Het is onrealistich om te denken dat iedereen altijd de MAXIMUM haalbare snelheid haalt, dan moet je de wijkcentrale ongeveer in je huis hebben staan....

In jouw geval is je snelheid minder dan een kwart van het haalbare en heb je alle reden om te klagen....

De wijkcentrale staat inderdaad onderhand bij mij binnen,staat bij mij om de hoek van de straat op 223 meter.
De snelheid tot december was zeer goed te noemen,rond de 48 Mb,en die zou ik graag terug zien,dat is toch niet zo gek
Reputatie 8
Badge +16
En in aanvulling op het bericht van Hugo:

http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/performance-problemen-internet-en-vast-bellen-diverse-locaties/
En in aanvulling op het bericht van Henk:

http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/performance-problemen-internet-en-vast-bellen-diverse-locaties/

Dat maakt een boel duidelijk,want gisterenavond stond er opgelost en dat is de reden van mijn felle reakties.

Reageer