beantwoord

Trage verbinding in de avonduren

  • 11 februari 2013
  • 311 reacties
  • 50190 keer bekeken


Toon het eerste bericht

311 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Wacht even af tot morgen, dan is Webcare weer aanwezig en kunne ze kijken voor je wat de problemen zijn.
Wacht even af tot morgen, dan is Webcare weer aanwezig en kunne ze kijken voor je wat de problemen zijn.


Hartstikke leuk dat ze morgen weer aanwezig zijn maar ze beloven van alles en lossen niks op.

Want anders konden we nu gerust internetten en televisie kijken.... nu lijkt het net alsof ik dia's op mijn tv zit te bekijken

Ik zit al zo vanaf 10.00 uur vanmorgen.
http://www.speedtest.net/result/2531196184.png

Hier in Wageningen ook, ben op 11 februari over gestapt van ADSL (20mbit) naar VDSL (30mbit)
sindsdien eigenlijk alleen maar problemen, nu ben ik benieuwd of mensen in deze omgeving die nog op ADSL zitten deze problemen ook hebben.
het begon met dat we de ene avond wel een ondemand film konden kijken en de andere niet.
Nu is zelfs een beetje browsen al niet mogelijk (ik hoop dat ik dit bericht nog kan plaatsen ;-)

Hopend op verbetering verblijf ik,
Badge +1
Afgelopen en gisterennacht hebben er werkzaamheden plaatsgevonden aan een gedeelte van het netwerk waar het overgrote deel van de gebruikers hier in dit topic gebruik van maakt. Ik ben erg benieuwd hoe jullie verbinding verbinding nu presteert. Met name vanavond en dit weekend.
Hugo


Nou Hugo het is echt nog niet goed hoor.
Gelukkig is het geen 20KB/s meer of minder maar 400KB/s.
En wederom in de piekuren (vanmorgen vroeg haalde ik wel 3,5MB/s
Dat de storing als "opgelost" staat op de storingspagina vind ik voorbarig.
Wie er een nog tragere internetsnelheid heeft dan ik, krijgt van mij een krat bier!

http://www.speedtest.net/result/2531241967.png
Badge
Zondagmiddag en de traagheid is momenteel rond de 300 kB/s.
Kan er een tandje bijgezet worden?
blijft beroerd.

http://www.speedtest.net/result/2531278792.png

Ookal kan het nog slechter zo te zien bij Fred Meijer hierboven.
Ook al langer 's avonds en in het weekend dit:
http://www.speedtest.net/result/2531332427.png

Ik was er bijna aan toe huisgenoten te gaan lynchen voor het overmatig gebruiken van onze verbinding. Blijkt het bij Telfort te liggen. Een berichtje over dat er een storing is kan toch wel even rondgestuurd worden als er weken lang problemen zijn.

En zoals eerdere berichten al enigzins zeggen is betalen voor (vrijwel) geen verbinding steeds moelijker als er geen duidelijk uitzicht op verbetering wordt gecommuniceerd.
http://speedtest.net/result/2531299236.png
Ook hier in Renkum is de snelheid belaberd. Heb een 40 Mb/s VDSL verbinding, kom er bij lange na niet.
Wat gaat Telfort hier aan doen?
Badge
Internet is zooo traag dat de ik zelfs de speed test websites niet kan openen.
http://speedtest.net/result/2531439382.png

Ook in Veenendaal is de verbinding dramatisch..
Wat een slechte performance. Uit ellende en irritatie gebruik ik nu mijn 3G, dat is zelf veel beter. Nog geen 10 dagen over van ziggo naar telfort, begin spijt te krijgen. Als dit nog 10 dagen zo blijft ga ik ruzie krijgen met deze gasten, eerst stoppen met betalen wegens wanprestatatie. Hier heb ik voor mijn werk niets aan en mijn kinderen kunnen geen huiswerk op een ordentelijke wijze maken. Een ping naar de pop server duurt 26ms, ik zeg zeeeeer traaaaaag, zo niet waardeloos. ZIGGO IK MIS JE NU AL :mad: !!!!!!!!!!!!
NU weet ik wat er gaat gebeuren, krijg ik een aardige helpdesk medewerker met de vraag of ik de router heb herstart/gereset. Ookal zeg je dat dit reeds  is uitgevoerd dan nog wordt verzocht dit nogmaals te doen. Ik begrijp het wel, zit immers ook in die branche....

Hoe dan ook 10 dagen vanaf u, niet opgelost zal ik niet meer aardig gevonden worden. Wellcht gaan we dan toch een keer aanspraak doen op onze rechtsbijstandsverzekering, voordeeltje :)

Ga ze morgen bellen....
Badge
Telfort kampt al een tijdje met capaceitsproblemen en kunnen helaas geen wonderen verrichten, ze zijn afhankelijk van een 3e partij die het netwerk beheert.
Badge
Hier in Ede precies hetzelfde. Geen online film te kijken. Ik ben vorig jaar Juli overgestapt en heb een half jaar zonder problemen gedraaid op de 30Mbit/s maar sinds een paar weken is het erg vervelend. Ik mag blij zijn als ik 2Mbit haal. Upstream is vreemd genoeg wel strak 3Mbit, maar de downstream schiet dan weer naar boven en dan weer naar beneden.

Mijn dochter heeft vandaag Uitzending gemist zitten kijken, maar de meeste tijd ging in het bufferscherm zitten 😉 Ik vond het dapper dat ze Wie is de mol heeft afgekeken!

http://www.speedtest.net/android/379114684.png

Ik hoop dat ze het snel oplossen, gezien het op een hele hoop plaatsen is moet het ergens een centrale unit wezen die het probleem veroorzaakt. Helaas is het aan de ping niet te zien waar het zit.

Ik pak maar een DVDtje vanavond 🙂
De "internetsnelheid" in Schiedam:

Download: 0,51 Mb/s
Upload: 1,96 Mb/s
Ping: 65 ms
Server: Amsterdam

drama!
Hier ook doffe ellende in het centrum van Schiedam...dit topic zojuist met m'n telefoon gelezen, internetten ging gewoon niet meer met 40kb/s down.
Nu weer 2mbit download dus kan ik een reactie plaatsen.
Upload was normaal, modem hoog ingetraind, ping absurd hoog.
Als ik de speedtest had bewaard van daarnet had ik nog een krat bier in de buurt op kunnen halen... 
Het is complete bagger maar ja eerste lijns service kijkt alleen naar de download snelheid in het modem en laat je allerlei draden vervangen die tot voor kort probleemloos werkten

In opdracht van eerste lijnservice werden er 3 verschillende pc's aangesloten bedraad en onbedraad met het voorstel toch maar een ander kabeltje te proberen

Inmiddels heb ik meer dan 1 miljard aan fec errors maar naar eigen zeggen had de klanten service daar geen verstand van, vraag me af waarom ze er dan zitten

CodeViolations near end: 65
FEC near end: 1604574512
CodeViolations far end: 1
FEC far end: 84276

Internett download snelheid is bagger, enige waar gene fouten zitten in de rekening van het dubbeltje per minuut naar de klanten service :(

Eerder was er nog met 2 mb te downen, later op de dag werd dat 68 Kbs maar nu komt speedtest niet eens meer door

Ik heb nog een mazzeltje met een last minute update

http://www.speedtest.net/result/2531673564.png

http://www.speedtest.net/result/2531673564.png
Performance problemen Internet en Vast bellen, diverse locatiesOpgelost20/02/2013

Nou ik geloof er geen ruk van....
Badge
Ook hier in Ede echt onacceptable snelheden!

Wanneer gaat Telfort hier wat aan doen! Dit is al WEKEN zo!

Bij ons het zelfde probleem sinds enkele dagen. Voorheen geen problemen, download van 45mb.
nu komt die niet verder dan 1.5mb Upload is wel goed.
http://speedtest.net/result/2531826575.png
Badge
26ms is echt niet verkeerd hoor.. 

ik heb ook performance problemen en het is echt bijna niet uit te houden. hopelijk hebben ze snel een oplossing!
6841KB Arnhem
Ik woon in Schiedam en ik heb ook laatste maanden probleemen met internet.....lekkerhttp://www.speedtest.net/result/2531877701.pnghttp://www.speedtest.net/result/2531877701.png.
Badge
Ik sluit me graag aan bij deze berichten. Sinds september 2012 overgestapt op Telfort, maar helaas regelmatig een trage internetverbinding. 

Zo ook dit weekend..

[img]http://www.speedtest.net/result/2531933776.png[/img]

Wat me overigens verbaast, is dat ik op mijn telefoon via wifi wel een prima verbinding heb?
Reputatie 1
Badge +2
vanavond goed
[img]http://www.speedtest.net/result/2532040448.png[/img]
Ik vraag me af of iemand hier al contact heeft opgenomen met de consumentenbond? of kassa. Ik zie namelijk steeds meer klachten en weinig feedback van de telfort medewerkers. Dus misschien hebben ze extra motivatie nodig.....?

[img]http://www.speedtest.net/result/2532047940.png[/img]
 
(minder dan helft van maximale snelheid vind ik tevens onacceptabel)

Reageer