beantwoord

Trage verbinding in de avonduren

  • 11 februari 2013
  • 311 reacties
  • 50190 keer bekeken


Toon het eerste bericht

311 reacties

Badge
Hier ook al dagen slecht internet en haperingen iTV

[img]http://www.speedtest.net/result/2528912504.png[/img]
Reputatie 1
Toch vreemd, dat het probleem nu bij anderen speelt. Hier gaat het nog steeds goed.
http://www.speedtest.net/result/2528495825.png
Hier is het nog steeds dramatisch ookal geven andere aan wel weer normaal internet te hebben.
Echter met ITV totaal geen last zoals andere hier wel zeggen te hebben. ITV geeft bij mij dus geen probleem.
of men doelt dan op de ITV app of via pc dan is het logisch dat die ook zal haperen.

http://www.speedtest.net/result/2529078556.png
Badge
Bij mij ook trage en hoge latency verbinding in de piekuren met Telfort. Heb hier nu al 3 maanden last van! Had al eerder gepost en een beheerder gepm'd, maar nog geen oplossing of uberhaupt antwoord. Over twee werkdagen begin ik denk ik maar eens aan een brief om mn abbo op te zeggen ivm niet nakomen van de afspraak vanuit telfort!
Ik heb hier ook al last van...

Heb al 2-3 maanden lagere snelheid (33%) en ook last van de downloadsnelheden in de avond. Gisteren kwam ik niet verder dan 300-500 kb/s wat uitkomt op ongeveer 2-4 MBits ipv 31.

Heb er ook genoeg van, ik heb lang genoeg gewacht.
Badge
Wat een kl*te zooi; vanochtend was het weer even ok, sinds vanmiddag weer helemaal mis. Op welke wijze gaat Telfort ons compenseren voor het leveren van dit wanproduct?
En het gaat achteruit hier:

http://www.speedtest.net/result/2529457170.png

Het valt me een beetje tegen dat er zo weinig reactie van Telfort uit komt.. 
Badge
Hier word het steeds slechter. Skypen met mijn zus in Aruba heb ik maar opgegeven omdat het niet meer te doen is. Het is nog nooit zo slecht geweest en word het niet eens tijd dat er wat aan gedaan gaat worden? Begin mijn geduld een beetje te verliezen.

[img]http://www.speedtest.net/result/2529517642.png[/img]
Badge
Dit lijkt me Radar/Kassa klachtwaardig. Onbegrijpelijk dat KPN niet in staat is om een probleem van deze schaal op te lossen. Wie pakt dit op? Ik wil sowieso abonnementskosten gecompenseerd totdat het e.e.a. is opgelost. @webcare reageer eens!
Reputatie 8
Badge +17
@peacelord in het weekend is er niemand van Telfort aanwezig op het forum
Badge
Had goede hoop vanmorgen."Performance problemen Internet en Vast bellen, diverse locaties"  van 20 februari 2013 stond op opgelost. Alles weer even van het stroom gedaan.

Niet Dus!

[img]http://www.speedtest.net/result/2530788730.png[/img]
het is *** nou wel heel erg dramatisch dat ik nu niet eens op een zondagochtend rustig kan internetten.

http://www.speedtest.net/result/2530825620.png
Hallo iedereen,

stel mijn vraag maar even hier want heb het gevoel dat de klantenservice alleen standaard antwoorden (in 2 sec.) stuurt. Ben hier nu wel klaar mee.

Het verhaal:
Inmiddels heb ik nu zo`n 3 maanden erg langzaam internet (35% van het normale) dus vraag ik hoe dat kan. Sturen ze dit:

------------------

Geachte heer,

Op 10-02-2013 heeft u via het webformulier een vraag gesteld aan de klantenservice van Telfort internet. Hieronder leest u onze reactie.

Het spijt ons te moeten lezen dat u problemen ondervindt met de door Telfort geleverde producten.

Helaas kampen wij nog steeds met de problemen met de internet snelheid.
De precieze doorlooptijd is op dit moment nog niet bekend. Wanneer er meer informatie bekend is, dan melden wij dit direct via http://www.telfort.nl/mededelingen/internet/performcance-problemen-internet-en-vast-bellen-diverse-locaties/

Hopend hierbij u voldoende geïnformeerd te hebben

Heeft u nog vragen? Kijk dan op telfort.nl/klantenservice. Hier vindt u eenvoudig en snel antwoord op al uw vragen.

Met vriendelijke groet,
Telfort klantenservice internet

----------------------

Detzelfde mail als de vorige keer! Krijgen meer mensen deze mail? En is hier nu iets aan te doen? We betalen gewoon voor de normale snelheid maar krijgen het niet (dan had ik net zo goed een goedkoper abo. kunnen nemen!

Mvg,
Erik
Reputatie 8
Badge +17
Je kunt van mij aannemen dat Telfort er druk mee bezig is en het ook vervelend vind
Dat zal maar dit is extreem lang (ligt dit bijv. niet gewoon aan mijn lijn?). Als iemand een auto koopt en hij kan maar 50 km/uur dan zal diegene ook niet gewoon zijn schouders ophalen.
Badge
Ik heb ongeveer sinds een week geleden een veel te trage internet snelheid.
Het viel me op toen ik op youtube een aantal filmpjes wou bekijken of naar diverse web pagina's wou gaan dat het gewoon zo lang duurt voordat hij het eindelijk een keer laadt.
Na diverse dingen geprobeerd te hebben (reset modem, browser, internet bestanden geleegd, nieuwe kabel aangeleged, alle software uitgezet wat eventuele bandbreedte zou kunnen eten (download/antivirus/etc etc) ) nog steeds de langzame verbinding.
Wanneer ik kijk in de modem krijg ik dit te zien bij de status:
ADSL Wan Up 17792/1016
Dat is altijd zo geweest en heb er nooit problemen mee gehad.
Maar zoals ik al aangaf het is gewoon heel erg traag.
Dus toen maar een speedtest gedaan en kwam dit uit:
Ping: 30ms
Downloadsnelheid: 0.60mbps
uploadsnelheid 0.84mbps

Wat zou dit kunnen zijn ? Ik zag ook al dat er diverse storingen waren geweest omgeving arnhem (Ik woon daar in de omgeving).
En dit zou opgelost moeten zijn maar helaas ik heb er dus blijkbaar nog steeds last van.
Kan iemand me hier mee helpen want het is wel ontzettend vervelend dit soort snelheden terwijl ik er bijna nooit problemen mee heb gehad.
ah ja ik heb precies hetzelfde. ik zie dat we ook uit dezelfde omgeving komen.

ik betaal voor 30mb maar bedraad haal ik:
[img]http://img542.imageshack.us/img542/7100/snelheid.png[/img]

Uploaded with ImageShack.us
Badge
Er zijn veel mensen die er last van hebben. Denk dat het een landelijke storing is, die denk ik door Telfort niet snel opgelost kan worden.

[img]http://www.speedtest.net/result/2530925623.png[/img]
Dit zou vandaag zijn opgelost, maar ik denk van niet:
http://www.speedtest.net/result/2530951062.png

Dit is dus bij een 50 Mb/s verbinding!

Nog meer mensen met last het voortbestaan van deze storing?
En wat gaat Telfort nu eens werkelijk doen?
ja dan mogen ze dat wat mij betreft best kenbaar maken. dan weten we in ieder geval waar het vandaan komt
Schiedam, zondagmiddag 14:04 uur......

http://www.speedtest.net/result/2531041371.png
Hebben er nog meer mensen last van een zeer traag internet ?
Ik heb een Philips smart TV , maar ik kan geen uitzending gemist meer kijken omdat de snelheid te traag is om de haverklap moet hij bufferen.
Mijn tv is via utp kabel verbonden dus niet draadloos.
De storing is ontstaan nadat 21 of 22 februari het internet er de geheledag uitgelegen heeft in de omgeving Arnhem/Nijmegen
ik zelf woon in Ede.
Ps ik heb het modem al een paar maal koud gereset en een warme reset, maar helaas heeft dit niet geholpen.
download 69.3 KByte/sec
up;oad 91.3 KByte/sec
connection(ping)  440.0 Conn/min
http://www.speedtest.net/result/2530951062.png

Dit is ook Ede met een 50 Mb/s verbinding. Ook een buurman en mijn schoonzoon hebben er last van dus duidelijk een Telfort-probleem al staat er bij storingen dat het is opgelost. Zouden ze dat nu zelf geloven of zeggen ze maar wat?
Hoe vergal ik iemands internet verbinding..... nou door lid van Telfort te worden.
Tjonge jonge wat een ellende met Telfort weer hier in Ede. Het is van 10 maanden goed internet bij tele2 naar alle dagen ellende bij Telfort.
Hier vanaf donderdag avond al geen fatsoenlijk internet meer. 


 Download
Download van een bestand (128KB ~ 1MB afhankelijk van uw verbinding) vanaf een server in Nederland Klaar  51.3 KByte/sec
                (=410 kbps)
Upload
Upload van gegenereerde gegevens naar een server in Nederland om de upload snelheid te bepalen Klaar  125.2 KByte/sec
                (=1002 kbps)
Connection
Veelvuldig maken van een connectie naar een server in Nederland. Klaar  596.0 Conn/min

Hoe triest wil je het hebben. Ik kan die helpdesk wel weer bellen, maarja die komen weer aan met het altijd en eeuwige resset gebeuren van de modem. Ook al heb je dat al 20x gedaan voordat je ze gaat bellen.

Reageer