beantwoord

Trage verbinding in de avonduren

  • 11 februari 2013
  • 311 reacties
  • 50193 keer bekeken


Toon het eerste bericht

311 reacties

Hier nog niets sneller.

Over de vergelijking met een auto kopen: als de verkoper een auto verkoopt en zegt dat hij 200 kan (en niet van een berg af 😉 ) en hij gaat maar 50, dan gaat echt niemand hier zelf de reparatie voor betalen.
Ook hier een iets verbeterde ping,upload lijkt wel oke,maar de download is nog steeds niet wat het moet zijn voor 50Mb/s VDSL verbinding.[img]http://www.speedtest.net/result/2536135913.png[/img]
Oh ja PC 1339
Badge
En daar gaan we weer.:(

[img]http://www.speedtest.net/result/2536067459.png[/img]
Probeer eens een andere netwerkkabel te gebruiken, je upload is dermate raar dat ik me afvraag of je kabel wel goed is


Probeer eens een andere netwerkkabel te gebruiken, je upload is dermate raar dat ik me afvraag of je kabel wel goed is


Mijn download en upload zijn de laatste 3 maanden dermate raar geweest.

Dus ik denk niet dat het aan een netwerkkabel zal liggen als ik gisteren en de dagen ervoor gewoon een normale upload heb gehad.

http://www.speedtest.net/result/2520121173.png
Reputatie 8
Badge +16
Probeer eens een andere netwerkkabel te gebruiken, je upload is dermate raar dat ik me afvraag of je kabel wel goed is
Mijn downloadsnelheid is nu 3.404 MB/s maar mijn upload is een dramatische 0.339 MB/s
@lenni: Test jij bedraad of via Wifi?


Ik test altijd bedraad.
Badge
Geen idee of er mijn postcodegebied ook werkzaamheden geweest zijn, maar de snelheid is hoger en CPU/Memory gebruik is sinds vanmorgen een stuk lager? 
Badge +1
Er zijn vannacht weer werkzaamheden uitgevoerd en ik ben erg benieuwd wie van jullie verbetering ervaart.

Hugo


Ik kan het je morgen vertellen Hugo.
Vanavond test ik het.

Ik las het volgende in een ander topic.
Dit soort informatie heb ik zelf een beetje gemist de laatste tijd maar is ontzettend waardevol!
Bij deze neem ik de vrijheid om het hier ook te plaatsen.

We hebben de snelheidsproblemen nog in onderzoek en zullen niet stoppen voordat het voor iedereen is opgelost.
Hugo
We gaan het vanavond weer eens proberen....
Reputatie 8
Badge +16
Mijn downloadsnelheid is nu 3.404 MB/s maar mijn upload is een dramatische 0.339 MB/s

@lenni: Test jij bedraad of via Wifi?
Mijn downloadsnelheid is nu 3.404 MB/s maar mijn upload is een dramatische 0.339 MB/s

Hier in Wageningen lijkt probleem inmiddels opgelost, nu kijken hoe lang het duurt voor het weer mis gaat.


**Zwaait** naar plaatsgenoot.  Ik had gisteren ook het idee dat het beter was, maar nog niet de kans gehad om een test te doen..
Badge +2
Er zijn vannacht weer werkzaamheden uitgevoerd en ik ben erg benieuwd wie van jullie verbetering ervaart.

Hugo
Het is duidelijk dat er nog problemen worden ervaren, bedankt voor jullie terugkoppeling. De gegevens van iedereen die zich hier heeft gemeld zijn meegenomen in het lopende storingsonderzoek. Ik zal jullie hier op de hoogte houden van de voortgang.

Om verwarring te voorkomen: Ik heb tevens weer een aantal nieuwe losse topics over hetzelfde onderwerp samengevoegd met dit topic.

Hugo

Ook dit snap ik niet helemaal,eerst plaats ik in een bestaand topic,dan word er gereageerd dat ik een eigen topic moet starten.
Dan start ik een eigen topic,word hij weer verplaatst.
Het zat vandaag mee mbt de snelheid:

[img]http://www.speedtest.net/result/2534444384.png[/img]

Ik gebruik nu ook powerline in plaats van wifi. Ik zal morgen ook nog even testen met wifi om te zien of dat veel uitmaakt.
Badge
Fred, 

Probeer het eens via deze link: http://goo.gl/TBzBd

Hier krijg je een aantal pull-down menu's met opties waar je uit kan kiezen, compensatie staat er niet specifiek tussen maar je komt al een eind 😉
Giel,

Eens. Echter ik betaal voor een dienst en als je die niet voldoende krijgt, dan mag je klagen en gecompenseerd worden. Als een TV niet werkt, ga je ook terug naar de winkel. Ik heb gezocht naar het formulier, maar kan het niet vinden. Dus als je een linkje voor me hebt, dan hou ik me aanbevolen.

Groeten,
Fred
Badge
Fred, 

Die factuur krijg je sowieso, dt is het nadeel van een contract aangaan 😉 Als ik me niet vergis kan je via de website een formulier invullen voor het aanvragen van compensatie
Hugo en Henk,

Alle gekheid op een stokje. Ik begrijp dat jullie je best doen en alle sh*t over jullie heenkrijgen. Maar, ik ontvang net de factuur van Telfort tot aan mijn opzegtermijn van 19 maart. Ik vind het ronduit belachelijk dat ik niet gecompenseerd word. Ik kan 's avonds totaal niet inloggen op mijn werk. Daarnaast heb ik nogal wat kosten gemaakt door de helpdesk te bellen en kan ik 's avonds en in het weekend hooguit deze pagina bezoeken. Uitzendinggemist, youtube, Telfort TV online of iets leuks downloaden is er niet bij.

Dus als Telfort nog iets van fatsoen in zich heeft: compenseer mijn kosten en breng de laatste factuur niet in rekening!

Groeten,
Fred
Nu mijn topic hier is samengevoegd kan je helemaal niet meer oplossings gericht werken, lijkt wel een kippenhok zonder enige sturing.  Ik zie nul komma nul verbetering en dacht ook maar weer eens te  klagen over de ..... snelheid. Trager kan echt niet.
21:52  25-2http://www.speedtest.net/result/2534310602.png
In Schiedam is het een ietsjepietsje verbeterd ten opzichte van gisterenavond..... (o, wat ben ik de dagen aan het aftellen dat ik van deze ellende verlost ben)

http://www.speedtest.net/result/2534320868.png
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.


Sterker nog als het een mankement is laat je het repareren en daar betaal je reparatiekosten voor.
Telfort zal je echter geen rekening sturen voor de reparatie aan hun netwerk. 🆒


Dat zou er nog ff bij moeten komen.... we betalen al geld voor dit drama... en dan ook nog eens voor de kosten laten opdraaien?
Reputatie 8
Badge +16
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.


Sterker nog als het een mankement is laat je het repareren en daar betaal je reparatiekosten voor.
Telfort zal je echter geen rekening sturen voor de reparatie aan hun netwerk. 🆒
Badge
Hier gaat het gelukkig ook beter vanavond.

[img]http://www.speedtest.net/result/2534091389.png[/img]
Badge +2
Vind het tijd voor compensatie. Als ik een auto koop en hij loopt max. 50 km/uur ipv de normale snelheid ga ik ook niet mijn schouders ophalen. Laat ze dan ons een goedkoper abo berekenen.

Helemaal mee eens. en dan ook nog een compesatie extra hier voor mijn email probleem. Zojuist helemaal een ramp en traag als dikke en dan echt dikke stroop dat ik van nood nu via buren het internet op kan.


https://[/url][/img]

Reageer