beantwoord

Trage verbinding in de avonduren

  • 11 februari 2013
  • 311 reacties
  • 50179 keer bekeken


Toon het eerste bericht

311 reacties

Badge
Drie uur later en terug bij af:

[img]http://www.speedtest.net/result/2566822989.png[/img]

Telfort is echt niet bij machte om het probleem te tackelen.
Badge
@Hugo

Helaas moet ik toch weer melden dat de internetsnelheid weer achter blijft. Maandagavond rond 18 uur hoge ping en lage snelheid:

[img]http://www.speedtest.net/result/2566334914.png[/img]



Downloaden vanaf Telfort FTP gaat met een gangetje van rond de 1,4 MB/s.
Het houdt niet over... Kun je dit aan een nader onderzoek onderwerpen??


Ik had ongeveer vanaf 7 uur weer last van een trage verbinding. Meteen te merken op online games zoals LoL met hoge ping
Badge +2
@ArieD en kickmyass,

Bedankt voor jullie signaal, dit was vanuit het netwerk ook al gespot en is in onderzoek. Mijn excuses voor het ongemak!

Hugo
Badge +2
@ArieD en kickmyass,

Er zijn weer aanpassingen verricht, ik ben erg benieuwd of jullie nog problemen ervaren!

Hugo
Badge
@ArieD en kickmyass,

Er zijn weer aanpassingen verricht, ik ben erg benieuwd of jullie nog problemen ervaren!

Hugo


@Hugo

ZIe hier het resultaat van vanavond:

[img]http://www.speedtest.net/result/2573962140.png[/img]


Het is inderdaad goed te merken dat er aanpassingen zijn verricht, maar de snelheid is aan de lagere kant en de ping aan de hoge kant (normaal rond de 25ms). Het verschil in snelheid tussen overdag en 's avonds is ook nog goed te merken. Vanmiddag knalde het zo door naar 20-21 Mb/s.
Bovenstaande speedtest is ongeveer een gemiddelde van een aantal testen die ik zojuist heb gedaan. 
Het zou erg fijn zijn als ik weer op mijn oude snelheid van rond de 27 Mb/s zou komen. Zoals je laatst hebt aangegeven zit er veel meer capaciteit in de lijn.
Badge
@Hugo voor zover is het internet nu normaal en stabiel.
Zou je hier naar kunnen kijken? https://forum.telfort.nl/internet-netwerk-and-verbinding-267/internet-valt-weg-zodra-andere-laptop-pc-aangaat-32652/
Badge
@Hugo

Mijn modem staat nog steeds op rate 22/2. Na de laatste DLM reset van 7 maart is er niets gewijzigd en niet opnieuw ingetraind. Kun je nog een DLM reset laten geven? De snelheid ziet er vanavond goed uit. Het downloaden vanaf de FTP gaat met ongeveer 2,1 MB/s.
Hallo Hugo,

Je hebt onderstaande reactie gegeven.

"We willen ondanks dat gesprek graag nog een aantal zaken controleren, er wordt nogmaals contact opgenomen"

Op onderstaande. We hebben nog niets gehoord en de problemen zijn nog niet opgelost.

Mvg.

Jan Willem





Hallo Telfort / Hugo,

Vorige week hebben jullie contact opgenomen met mijn vriendin en zij heeft via de telefoon testjes uitgevoerd. Er is toen geconcludeerd dat het probleem niet aan onze zijde ligt, maar zo ver ik het begrepen heb aan de netbeheerder?

Zou je iets verder uit kunnen leggen wat precies het probleem is en de te volgen oplossingsroute (en dus hoe lang dit ongeveer gaat duren?).

Met vriendelijke groet,

Jan Willem van Dijk
Badge
@Hugo

Mijn modem staat nog steeds op rate 22/2. Na de laatste DLM reset van 7 maart is er niets gewijzigd en niet opnieuw ingetraind. Kun je nog een DLM reset laten geven? De snelheid ziet er vanavond goed uit. Het downloaden vanaf de FTP gaat met ongeveer 2,1 MB/s.




Schopje omhoog....
Badge
Het is ook te mooi om waar te zijn om langer dan twee weken een stabiele internetverbinding te hebben.

[img]http://www.speedtest.net/result/2604631613.png[/img]

Haperend tv beeld, geen downloadsnelheid.

Ik heb onderhand genoeg geduld gehad, te weinig goede service gehad, teveel incapabele helpdeskmedewerkers gesproken, en nu ben ik het meer dan zat.

Kortom ik wil van het contract af! Graag een acceptabel voorstel van jullie Telfort.
Hallo Hugo,

Nog steeds heb ik verbindingsproblemen. Vanavond heb ik weer de verbinding getest (zie hieronder) omdat de TV f en toe hapert (op HD is het helemaal niet te kijken). Deze test is gedaan met de TV uit en mn laptop met een kort stukje draad aan de modem. Volgens de modem heb ik gewoon 30000kbps down.

Afgelopen week is er contact met ons opgenomen om te vragen of er al verbetering is, deze is er nog steeds niet. Ik wil benadrukken dat we deze problemen al sinds januari hebben. Ik heb twee vragen:

-Wanneer worden de problemen verholpen? Als dit niet op korte termijn kan, dan wil ik graag vroegtijdig mijn contract openbreken. Per wanneer zou dit kunnen?
-Als de problemen snel verholpen kunnen worden, hoe gaan jullie ons compenseren voor deze problemen?


Groeten,

Jan Willem

http://www.speedtest.net/result/2615612437.png 

Reageer