Traag internet

  • 25 september 2020
  • 10 reacties
  • 100 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond, ik heb exact dezelfde problemen als Kim. Ook alle stappen doorlopen die jullie voorstellen. Problemen verergeren zelfs. Nu hapert Netflix ook.

Vanmiddag werd het internet zo traag dat Teams op mijn laptop onderbroken werd tijdens een vergadering.

Inmiddels Rj11 kabel vervangen maar geen verbetering.

Kunnen jullie helpen? 

Alvast bedankt. 


10 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Welk modem heb je precies

Reputatie 3
Badge +1

Welkom op ons Forum @EWE. Wat irritant dat je deze problemen ook ervaart. Ik zie in ieder geval in mijn systeem dat er genoeg snelheid binnenkomt op jouw modem. Haal je wel de snelheid die je moet halen (via de internetkabel) wanneer je een snelheidstest doet? 

Je mag ook nog even jouw modem een reset geven. Dit doe je door het resetgaatje (met een puntig voorwerp) voor 10 seconden ingedrukt te houden (ook nog even ingedrukt houden wanneer de lampjes al uitgaan). Mocht je dit doen en daarna nog steeds problemen ervaren met je tv of onderbroken internetverbinding, stuur hier dan even weer een berichtje. 

Reputatie 1

Goedenavond, 

Ik heb ondertussen iemand aan de telefoon gekregen van de klantenservice.

De monteur komt morgen langs. 

En hopelijk wordt het dan opgelost.

Hartelijke groet, 

Reputatie 3
Badge +1

Ook helemaal goed! Laten we inderdaad hopen dat het direct opgelost wordt. Laat het hier, als je wil, ook even weten of het opgelost is straks (of niet).  

Reputatie 1

Goedenavond, 

Het probleem is helaas niet opgelost. 

De monteur heeft eea gecheckt, geen bijzonderheden. Wel de Rj11 kabel rechtstreeks verbonden.Geen verbetering. Eerder meer haperingen. Nu ook vroeg op de avond. 

Wanneer dat het geval zou zijn, gaf de monteur aan dat wellicht het signaal extern gestoord wordt. Dan is er een vervolgafspraak nodig. 

Zie bon van werkorder TK0000027641619.

De klantenservice heeft wederom een wachttijd van meer dan 15 min.…

Kan er rechtstreeks contact met mij opgenomen worden?

Groet Esther. 

Reputatie 3
Badge +1

Wat balen dat de problemen niet opgelost zijn @EWE. Ik heb net wat moeite moeten doen, maar heb ervoor gezorgd dat dezelfde monteur dinsdagmiddag a.s. langskomt. Dit heb ik net samen met de betreffende monteur en onze monteursplanning besproken. Normaal gesproken gaat dat niet op deze manier, maar de monteur in kwestie is een specialist begreep ik van de planning. Hij pakt alle lastige gevallen op en had dinsdagmiddag nog een gaatje. Normaal gesproken wordt er een willekeurige monteur ter plaatse gestuurd en kunnen we geen invloed uitoefenen op wie ergens naartoe gaat. Maar in dit geval dus gelukkig wel :)

Houd dus nog even vol en hopelijk krijg ik dan dinsdag goed nieuws van je!   

Reputatie 1

Hallo Niek, 

 

Super dat jij dit geregeld hebt!

Krijg ik nog een emailbevestiging zodat ik de tijd weet? 

Ik laat weten hoe het afloopt!

Fijne dag en groet, 

Reputatie 3
Badge +1

Als het goed is krijg je daar zeker nog een bevestiging van. Hij komt in ieder geval tussen 12.00 en 17.00. Voor nu alvast een fijn weekend en ik hoor graag hoe het afloopt!

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb even gekeken in je klantbestand omdat ik benieuwd was hoe het er nu voor staat. Ik zie dat er weer een monteur is ingepland voor 16 oktober. Ik vermoed dus dat het probleem nog steeds niet opgelost is? Ook niet na het laatste monteursbezoek? 

 

Reputatie 3
Badge +1

Ik heb niets meer van je gehoord en ga ervan uit dat je vraag beantwoord is. Mocht je nog wel een vraag hebben, dan mag je die vanaf nu stellen bij KPN. Dit kan digitaal (KPN Forum, Facebook, Twitter), maar ook telefonisch via 0800 0402. Wij kunnen je niet verder helpen in verband met de overgang naar KPN. 

Reageer