vraag

traag en haperend internet; geen telefoon, geen televisie

• 15 november 2017
  • 3 reacties
  • 89 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Inmiddels heb ik ruim anderhalve dag problemen met mijn glasvezelabonnement (zie titel).
Ik zie op Telfort geen storingen in mijn regio.Ik kan niet vast bellen, het terugbelnummer dat ik kreeg herjent mijn mobiele nummer niet, messenger chat geeft twee, driemaal per dag contact, dat schiet niet op, Ik heb inmiddels mijn V10 modem en het glasvezelkastje vele malen langer dan 30 seconden stroomloss gehad, V10 factory reset, harde reset, powercycle, Herstel toets. Het maakt niets uit. En vooral: jullie zijjn zo druk dat er hoegnaamd geen voortgang in kontakt is.
Kan iemand mij op mijn mobiel bellen? En willen jullie alvast aantekekning van restitutie maken als het probleem opgelost is?

3 reacties

Reputatie 1
Badge
Na een van de harde resets die ik periodiek probeerde om te kijken of ondanks de stilte er iets gebeurde, deed om ongeveer 19:00 uur alles het weer zoals het hoort.
Case closed, maar communicatie had toch wel wat beter gekund...
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Benoit, wat vervelend dat je verbinding de afgelopen anderhalve dag erg traag was en wegviel. Dat is inderdaad frustrerend. Fijn dat vanaf gisterenavond je verbinding weer stabieler is. Heb geen bericht van een storing voorbij zien komen, kan je daarom ook niet verklaren wat er is voorgevallen. Kan ook niet uitsluiten of er een probleem met je modem of NT is geweest. Op het moment zie ik geen afwijkingen op je lijn. Puur om zeker te zijn: heb je vandaag nog hinder ondervonden?
Reputatie 1
Badge
Geen problemen tot nu...
Dank voor de follow up.

Reageer