Traag blijvend internet

• 13 januari 2012
  • 73 reacties
  • 24636 keer bekeken

Toon het eerste bericht

73 reacties

Je weet compleet niet waar je over praat met:"Je rechtsbijstandsverzekering zal hier niets mee doen, kan ik je nu al vertellen!".

Ik weet wel waar ik over praat, ik doe dat voor m'n werk namelijk.
Maar goed, ik wens je veel succes met jouw rechtsbijstandverzekering, die zal waarschijnlijk hele dure advocaten op de zaak zetten..... :mrgreen:
Als jouw tafel 300 Euro heeft gekost zijn de reparatiekosten die jij voorschoteld niet in verhouding tot de waarde van de tafel, dus istie "total-loss" en dus krijg je dagwaarde.
Naar mijn smaak probeer je hier een slaatje uit te slaan.
Nee hoor...
Een installatiemonteur is te gast in je huis en moet zich netjes gedragen en geen schade maken.
En als er toch schade ontstaat door lomp gedrag van de monteur, moet de klant gewoon volledig geholpen worden. En geen halve oplossing aangeboden krijgen.

Natuurlijk kun je discussiëren over de hoogte van het bedrag... maar het gaat erom dat de tafel in de oorspronkelijke staat hersteld wordt en dat de klant tevreden is.

Volgens mij zal een bedrijf in veel gevallen een aansprakelijkheidsverzekering hebben lopen voor de buitendienstmedewerkers.

Moet ik dan contact leggen met KPN of met Telfort gezien het tv van KPN is.
Maar juist een actie van Telfort

Met Telfort...

Dank u voor het bevestigen.
Meneer blijkt alles beter te weten omdat het zijn "Werk" is.
Er zijn meerdere die het tegenspreken dus laat hem maar.
Ik neem liever iets aan van iemand die zegt ergens verstand van te hebben.
Ik kan ook zeggen dat ik Moscovitch ben , maar ben ik ook niet

Je weet compleet niet waar je over praat met:"Je rechtsbijstandsverzekering zal hier niets mee doen, kan ik je nu al vertellen!".

Ik weet wel waar ik over praat, ik doe dat voor m'n werk namelijk.
Maar goed, ik wens je veel succes met jouw rechtsbijstandverzekering, die zal waarschijnlijk hele dure advocaten op de zaak zetten..... :mrgreen:
Als jouw tafel 300 Euro heeft gekost zijn de reparatiekosten die jij voorschoteld niet in verhouding tot de waarde van de tafel, dus istie "total-loss" en dus krijg je dagwaarde.

Dagwaarde is prima.
Tafel is van December 2010.We zijn nu 14 maanden verder.
Dagwaarde is niet veel minder.
Ik heb daarover al gesproken met me rechtsbijstand.

De schadereparatie is alleen opgevraagd uit opdracht van.Ik heb dat niet uit mezelf gedaan.
Maar om dan een bod te doen van €50,- is ronduit belachelijk.

Daarbij zit ik hier voor me problemen en niet om een discussie te voeren met jou.
Guidion heeft net terug gebeld en deed net of hun neus bloedde en dat ze mij vorige week niet gesproken hadden.

Ze boden wederom €50,- voor de schade.
Ik heb hen weer gezegd met een ander voorstel te komen want €50,- accepteer ik niet.

Hun gaven ineens een grote mond dat ik me niet aan moest stellen en de schade moest accepeteren??

Ik vraag Telfort nu dus hoe dit opgelost word .

Ik word er een beetje HEEL erg ziek van dat ik met schade zit en die niet gemaakt worden door de veroorzaker.

Graag reactie van Telfort.
Je zou je rechtsbijstandsverzekering in kunnen schakelen??...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Je zou je rechtsbijstandsverzekering in kunnen schakelen??...... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Flikker toch op zielig ventje.
Ga iemand anders zijn topic verzieken.
Badge
Laten we het hier met zijn allen een beetje gezellig houden en elkaar in zijn waarde laten.

Als iemand van mening is dat hij wel iets kan gebruiken om geholpen te worden laat die gene dan in zijn waarde.
Als iemand een opmerking maakt die in je ogen profocerend is hou de eer dan bij jezelf en gewoon negeren.

😃
Ga iemand anders zijn topic verzieken.

Ik verziek nix.....
Jij verziekt je eigen topic met dat doordrammen......
Ik gaf je alleen maar een tip! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Laten we het hier met zijn allen een beetje gezellig houden en elkaar in zijn waarde laten.

Als iemand van mening is dat hij wel iets kan gebruiken om geholpen te worden laat die gene dan in zijn waarde.
Als iemand een opmerking maakt die in je ogen profocerend is hou de eer dan bij jezelf en gewoon negeren.

:D

Dat probeer ik ook maar meneertje blijft maar doorgaan.
En maar denken dat ie tips geeft en dergelijke terwijl hij niet weet waar ie over praat.

Ontopic maar weer.

Van Telfort heb ik echter nog niks gehoord.
Over het Digitenne verhaal ook niet.

Zal nog even afwachten tot ik hier reactie krijg.Om een mail te gaan sturen en hier de vraag hebben staan vind ik ook dubbelop.

Bellen doe ik niet.Dat kost me een vermogen.
Zal nog even afwachten tot ik hier reactie krijg.

Ik zou zeker wachten op die reactie en ook een mail sturen......
Ik zou zeker de vast expert van je rechtsbijstandsverzekering inschakelen!
En je advocaat ook natuurlijk!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Badge
Jongens kunnen we elkaar nu even weer in hun waarde laten?
Oja......je kan ook Moscovitch bellen.......of Spong......das ook een goeie!! :lol: :lol: :lol:
Reputatie 8
Badge +16
Dames... niet zo flauw alstublieft.

Ik herhaal wat ik al eerder zei...
Een monteur van een installatiebedrijf hoort geen schade te veroorzaken. En als dit wel gebeurt, moet de klant schadeloos gesteld worden.

Schadeloosstelling moet natuurlijk wel in alle redelijkheid gebeuren. Maar dat lijkt me niet zo moeilijk... de topicstarter kan de tafel wellicht laten repareren door een vakman en de rekening indienen bij het installatiebedrijf. En vermoedelijk hebben ze daar zelfs gewoon een verzekering voor lopen.
Man......wat een gemier!
5 pagina's vol over een tafel van 300 Euries.....hoe kladder je een forum vol....... =D>
Badge
Als je het niet wilt lezen lees je het niet.
Het staat allemaal in 1 topic dus is niet zo moeilijk om te negeren
Ja....en?
Mensen negeer hem aub.
Doe ik ook.Heb het via het forum ook ingesteld dus zie zijn gezwam niet eens.

Laat hem idd in zijn waarde.
Blijkbaar vind hij het wel interesant want hij blijft terug komen.

Verder weer ontopic.

Zouden de mensen van Telfort aub antwoord kunnen geven op mijn vragen die nog open staan?

- Hoe nu verder met de schade van Guidion?
- Hoe zit het Digitenne stukje?Voorheen had ik dus Digitenne.Zou doorlopen maar is toch afgesloten.KPN activeerd het niet omdat het een actie is van Telfort.
Badge +7
@badeendje,

Voor wat betreft het Guidion-verhaal, ik ben voor u aan het nakijken wat er nu nog gedaan gaat worden. Er wordt vandaag contact met u opgenomen.

Digitenne is niet een dienst die wij (kunnen) opzeggen met het aanvragen van Interactieve TV. Helaas is dat bij u wel gebeurd. Ik ontvang graag nogmaals uw NAW-gegevens, smartcard-nummer van Digitenne en het rekeningnummer waar Digitenne voorheen van afschreef zodat ik dit zo snel mogelijk voor u kan oplossen.

Henk
Helaas heeft Telfort nog geen contact met me opgenomen.

Guidion schiet niet op.Intussen is mijn eigen verzekering al ingeschakeld en gaan die er ook mee bezig.
Over Digitenne heb ik je een PM gestuurd
Nog steeds geen contact gehad.

Dit klopt niet [-X
Begin het nu echt zat te worden van al die beloftes die gedaan worden.
Ook door Telfort.
We zijn nu meer dan een week verder en moet nog gebeld worden.

Gaat dat nog gebeuren of ??????????
En zelfs niet meer reageren op prive berichtjes en al!!

Wat een service van Telfort.
Valse beloftes en al!!

Gelukkig printscreens gemaakt van alle berichten.
Ik geef jullie nog 2 dagen om contact te geen anders is het klaar voor mij en ga ik verder stappen ondernemen,
Badge +7
Ik heb u een privé bericht terug gestuurd. Ik verwacht dat ik vandaag nog een reactie voor u heb. Mijn excuses voor de vertraging.

Henk
Na een lange tijd wachten ben ik vorige week terug gebeld.
Er werd gezegd dat Telfort een bedrag gaat betalen (vind ik raar want Guidion is de veroorzaker) maar dat regelen ze maar intern.

Nu wachten tot ik iets ga ontvangen en dergelijke.

Reageer