beantwoord

terugsturen modem

• 6 januari 2014
  • 2 reacties
  • 1763 keer bekeken

Ik heb een nieuw modem ontvangen de experiabox v8

Mijn oude Modem zilvergrijs moet teruggestuurd worden maar ik lees hier op het forum dat dit alleen geld voor de witte modems de zwarte en zilvergrijze modems moet je zelf afvoeren. Klopt dit verhaal? Scheelt wel een hoop moeite en geld
icon

Beste antwoord door Franzki 6 januari 2014, 15:20

Moeite en geld zal wel meevallen... je kunt het modem gratis terugsturen.

Maar het klopt inderdaad dat alleen de witte Zyxels (2601 en 2812) en de Arcadyan Experiabox teruggestuurd hoeven te worden.

Andere modems mag je houden of op Marktplaats zetten... al is de milieustraat in veel gevallen een beter optie.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +16

Maar het klopt inderdaad dat alleen de witte Zyxels (2601 en 2812) en de Arcadyan Experiabox teruggestuurd hoeven te worden.

Andere modems mag je houden of op Marktplaats zetten... al is de milieustraat in veel gevallen een beter optie.

Dank je wel voor de info. Ik bedoelde ook niet dat het mij geld zou kosten, maar de kosten die door Telfort gemaakt worden en die uiteindelijk ook weer door de klanten van Telfort betaald moet worden.
Vriendelijke groet

Reageer