beantwoord

Terug belafspraken worden niet na gekomen

  • 7 september 2015
  • 2 reacties
  • 348 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Afgelopen vrijdag, belde Loes me op van Telfort.

Goedemiddag ik ga je ouden abonnement weer activeren. En zaterdag word u terug gebeld.
Om het nieuwe abonnement te activeren. (glasvezel)

Tot op heden heeft er niemand gebeld.

Vanaf afgelopen vrijdag geen internet meer. Service helpdesk kost me een vermogen aan beltegoed.

Wat een slechte service.

afspraken worden gewoon niet nagekomen.
icon

Beste antwoord door Stephen 8 september 2015, 18:55

Hallo drizzel, ik ben je verder van dienst in je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge
Die Loes die zal wel gedacht hebben .
Reputatie 8
Badge +16
Hallo drizzel, ik ben je verder van dienst in je andere topic. Hierbij sluit ik dit topic.