beantwoord

Telfort, zijn jullie wakker?!

• 5 december 2013
  • 5 reacties
  • 1262 keer bekeken

Het is zeven uur 's avonds op 5 december, en deze klant typt een berichtje speciaal voor Telfort, wat kan een Telfort medewerker nog meer wensen?

Wij zijn overgegaan van KickXL naar Telfort en hebben daarbij een aantal dingen aan het pakket laten wijzigen. Maar nu het werkelijke probleem: wanneer gaan we wat horen van Telfort?
icon

Beste antwoord door Peer1 6 december 2013, 13:11

@rzethof,

Welkom op ons forum!

Stuur in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 je adresgegevens, dan ga ik voor je aan de slag. Mocht je eventueel nog andere vragen hebben zal ik deze uiteraard ook beantwoorden. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Peer
Bekijk reactie

5 reacties

Badge +2
Het is zeven uur 's avonds op 5 december, en deze klant typt een berichtje speciaal voor Telfort, wat kan een Telfort medewerker nog meer wensen?

Wij zijn overgegaan van KickXL naar Telfort en hebben daarbij een aantal dingen aan het pakket laten wijzigen. Maar nu het werkelijke probleem: wanneer gaan we wat horen van Telfort?

Ik zou toch denken,
Dat de Telfort Glasvezel klantenservice je hier wel een antwoord op kan schenken.
0900 9596 is het nummer waarop je heb kan bereiken,
Ze zullen ongetwijfeld met alle plezier met je mee kijken.
Het hulpje van de Sint hoopt je zo afdoende te hebben geïnformeerd,
Hij heeft het in ieder geval geprobeerd!

Matthijs

Ik zou toch denken,
Dat de Telfort Glasvezel klantenservice je hier wel een antwoord op kan schenken.
0900 9596 is het nummer waarop je heb kan bereiken,
Ze zullen ongetwijfeld met alle plezier met je mee kijken.
Het hulpje van de Sint hoopt je zo afdoende te hebben geïnformeerd,
Hij heeft het in ieder geval geprobeerd!

Matthijs

Matthijs, dank voor je mooie antwoord :D

Dat zou je denken, maar met het antwoord, "u ontvangt binnenkort een brief" schiet ik weinig op. Aangezien ze dat in twee weken zeggen, en de 'binnenkort' is een heel rekbaar begrip ;-) 

Persoonlijk vindt ik het erg vreemd dat als je nieuwe abonnement al is ingegaan je niks anders dan een brief met vlaggetjes hebt gehad. Geen informatie over het opnemen pakket of iets dergelijks. Vandaar dat ik maar eens op het forum om hulp vraag. 
Badge
@rzethof,

Welkom op ons forum!

Stuur in een https://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=52756 je adresgegevens, dan ga ik voor je aan de slag. Mocht je eventueel nog andere vragen hebben zal ik deze uiteraard ook beantwoorden. Mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Peer
Badge +2
Eens!
Even afwachten wat Telfort webcare hiervoor kan doen dan 🙂
Peer heeft enkele dagen geleden gereageerd op m'n privebericht. Duidelijk antwoord, maar een trage afhandeling. 

2 december is het Telfort pakket ingegaan, en sinds dien niet de mogelijkheid om op te nemen (en met een uitzendinggemist van 2 dagen heb je dat wel nodig).
7 december maar een gebeld naar Telfort, 4 keer doorverbonden, en uiteindelijk het antwoord dat ze het zo snel mogelijk gaan verzenden. 
14 december, nog steeds geen Amino met opnamefunctionaliteit. 

Leuk die overname van Kick XL door KPN, maar we schieten er op deze manier weinig mee op. 

Dus graag zou ik horen wat een concrete datum is, niet 'zo snel mogelijk'. 

Reageer