Telfort wordt KPN, wanneer wijzigen de tarieven

• 22 april 2020
  • 8 reacties
  • 219 keer bekeken

Kreeg daar bericht van en ook dat de tarieven van Telfort gehandhaaft blijven,

vraag me af tot welke datum? :head_bandage:

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid en topic naar juiste categorie verplaatst

8 reacties

Reputatie 8
Badge +18

Dat weet niemand hier, maar als je huidige contract bijna afloopt dan zou ik je aanraden om je terug te laten bellen door Telfort voor een verlengaanbod en wellicht je nog wat korting en dan is je contract m.i. voor 1 jaar gewaarborgd 

Dank voor reactie Jimmy , volgens mij kan ik per maand opzeggen. 

Gezien aantal negatieve ervaringen met Telfort, al héél lang van plan op te zeggen, zodra mijn laptop het had begeven en over te gaan naar XS4ALL, maar ja inmiddels  lood om oud ijzer is ook KPN !

En terug laten bellen door Telfort, hoe doe je dat, ken alleen de “eeuwige” wachtvelden op eigen kosten:kissing_closed_eyes:, ook bij storingen door hen veroorzaakt!

Hallo @josie , terug laten bellen doe je zo:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Als je de tarieven bedoeld dan is het makkelijk, zolang je niks veranderd aan je abonnement veranderd er niks. Hooguit tussen tijdse prijswijzigingen zoals begin 2018 en begin 2019. Dat zal naar ik vermoed dit jaar niet gebeuren.

Houd in je achterhoofd dat verlengen ook negatief kan uitpakken, de korting kan leuk zijn maar als je dan een aantal tv kanalen kwijtraakt.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @josie, welkom bij ons op het forum! Het is wat Galdor zegt, los van een eventuele tussentijdse prijswijziging zoals de afgelopen jaren. Zoals je in het bericht dat je kreeg hebt gelezen zal jouw abonnement zoals het is meegenomen worden naar KPN. De datum waarop het maandbedrag dan wijzigt, is de datum waarop je zelf een wijziging doet in het pakket :slight_smile:

Of het verlengen voordelig is, is iets wat je even goed moet bekijken inderdaad. Het kan zijn dat het gunstiger is om het pakket te houden wat je nu hebt. Met de link die JanD geeft kan je je gratis laten terugbellen door de afdeling die daarover gaat.

Hallo @josie , terug laten bellen doe je zo:

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/opzeggen-2/terugbellen-bij-opzeggen-telfort-thuis.htm

Oh, dus eerst dreigen met opzeggen, goede service:grin:

Als je de tarieven bedoeld dan is het makkelijk, zolang je niks veranderd aan je abonnement veranderd er niks. Hooguit tussen tijdse prijswijzigingen zoals begin 2018 en begin 2019. Dat zal naar ik vermoed dit jaar niet gebeuren.

Houd in je achterhoofd dat verlengen ook negatief kan uitpakken, de korting kan leuk zijn maar als je dan een aantal tv kanalen kwijtraakt.

Was in een grijs verleden zeer tevreden klant van Orange- One? had daarvoor nog een andere naam . Tot men TV zenderpakket ging inperken. Ben opgegroeid in grensstreek met Duitsland en ook BBC kijk ik graag naar. Werd na opzegging gebeld door de directie, die het wel begreep.

Net als nu in corona crisis schiet me een lied te binnen, Those where the days my friend, we thought they never end! Etc.

En ja qua klantvriendelijkheid ,  klantenservice die zich arrogant gedraagt, geen aanbod zullen we u terugbellen, prikt u met een cocktailprikker in gaatje zo, oh dus is ie nu gereset. Ja standaard fabrieksuitvoering met alle gevolgen van dien. 

Helaas dit jaar wel een inflatie correctie tot mijn spijt had ik het mis.

Reageer