beantwoord

Telfort verhoogt uw internetsnelheid ?

• 7 november 2017
  • 6 reacties
  • 284 keer bekeken

Badge +1
Zondag kreeg ik een mail van telfort dat ze mijn internetsnelheid hadden verhoogd naar 50 mb ,
ik zou wel eens willen weten wanneer dit in gaat , want mijn download snelheid via mijn login screen stond op 31001 en is nu 28001 kbps.
icon

Beste antwoord door Stephen 10 november 2017, 14:27

Hallo Martin, ik heb het een en ander voor je uitgezocht en helaas moet ik je mededelen dat je deze brief mail onterecht hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Het is wel zo dat je verbinding op 23 oktober een upgrade heeft ontvangen waardoor je een hogere snelheid kan halen. Dit kan echter alleen als de wijkcentrale ook een upgrade krijgt maar dat is helaas niet het geval. Vandaar dat de snelheid hetzelfde is gebleven. Of en wanneer de wijkcentrale een upgrade krijgt is niet bekend.

Ik heb jouw case wel intern uitgezet om uit te zoeken waar het is misgegaan omdat jij niet de enige bent bij wie dit is gebeurd. Ik verwacht hier volgende week meer over te horen en dan kom ik erop terug. Ook ga ik onze Backoffice hierover benaderen en hen vragen om jou tegemoet te komen met een compensatie aangezien wij jou blij hebben gemaakt met een dooie mus. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martin, wat vervelend dat de snelheid nog niet is verhoogd. Ik ga dit voor je uitzoeken en kom hier morgen op terug.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martin, ik heb het een en ander voor je uitgezocht en helaas moet ik je mededelen dat je deze brief mail onterecht hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor.

Het is wel zo dat je verbinding op 23 oktober een upgrade heeft ontvangen waardoor je een hogere snelheid kan halen. Dit kan echter alleen als de wijkcentrale ook een upgrade krijgt maar dat is helaas niet het geval. Vandaar dat de snelheid hetzelfde is gebleven. Of en wanneer de wijkcentrale een upgrade krijgt is niet bekend.

Ik heb jouw case wel intern uitgezet om uit te zoeken waar het is misgegaan omdat jij niet de enige bent bij wie dit is gebeurd. Ik verwacht hier volgende week meer over te horen en dan kom ik erop terug. Ook ga ik onze Backoffice hierover benaderen en hen vragen om jou tegemoet te komen met een compensatie aangezien wij jou blij hebben gemaakt met een dooie mus. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen.
Badge +1
Okay bedankt , ik wacht af
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Martin, ik heb de Backoffice benaderd. Binnen twee dagen nemen zij contact met jou op en zullen deze situatie verder met jou bespreken. Laat je even weten zodra je bent gebeld? Bij voorbaat dank!
Badge +1
Hoi Stephen , moet ik jou berichten via privébericht ?
Reputatie 8
Badge +16
Mag ook, of via dit topic wat jij het makkelijkste vindt.

Reageer