beantwoord

Telfort verhoogt de snelheid naar max 80MB en verhoogt de prijzen

• 3 oktober 2015
  • 9 reacties
  • 1913 keer bekeken

Op Tweakers.net zag ik de volgende discussie:

https://www.breedbandwinkel.nl/nieuws/telfort-verhoogt-snelheden-en-prijzen

Het schijnt dat Telfort de snelheid omhoog doet. Ik zit net aan een nieuwjaar contract dus ik moet nog ff wachten maar ik miste de aankondiging op dit forum nog.
Of zijn er nog andere mogelijkheden om aan de nieuwe snelheden te komen....
icon

Beste antwoord door Enterprise 3 oktober 2015, 21:07

Gewoon je abonnement upgraden naar de snelheid die je wilt.
Dat kan altijd, ongeacht de looptijd van je abonnement.
Je gaat dan een nieuw jaarabonnement aan.
Een hogere snelheid moet natuurlijk sowieso wel leverbaar zijn op je adres.

N.B. dit nieuws, inclusief je link naar tweakers staat al op het forum.
Met de zoekfunctie had je dit kunnen vinden.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +19
Gewoon je abonnement upgraden naar de snelheid die je wilt.
Dat kan altijd, ongeacht de looptijd van je abonnement.
Je gaat dan een nieuw jaarabonnement aan.
Een hogere snelheid moet natuurlijk sowieso wel leverbaar zijn op je adres.

N.B. dit nieuws, inclusief je link naar tweakers staat al op het forum.
Met de zoekfunctie had je dit kunnen vinden.
Heel vreemd! Er wordt bij abonnement wijzigen aangegeven dat de snelheid op mijn adres 40Mb is en dat ik naar 80Mb kan (wordt nu soms alleen 40 en 80 Mb aangeboden?). Als ik kijk bij de postcode-check kijk dan is de max. snelheid op mijn adres 50Mb down en 5 Mb up. Helaas ondervind ik de laatste 1,5 maand een nogal verschillend beeld, 's avonds trager en i.p.v. een vlakke meting een dal op 1/3 of 2/3 van de test. Ik kom nu uit op gemiddeld 29Mb tot 35Mb (overdag ronde de 45Mb) en dit was een paar weken gelden zelfs flink trager. De upload is over alle metingen teruggegaan van 4,4 Mb naar rond de 3 Mb. Ik heb een 50Mb abo en in mijn aansluitingen is niets gewijzigd. Nu wil ik wel over naar een 80Mb abo, maar ik vraag me af of ik -gelet op bovenstaande- wel in de buurt van de 80/8Mb kom.
Ook heeft men bij Telfort voor mij als trouwe klant een fantastisch aanbod: als ik van 50Mb naar 40Mb ga dan bespaar ik wel € 3,- pm. Een sigaar uit eigen doos dus. Het was toch mooier geweest als ik een voordeliger aanbod naar 80Mb zou krijgen?
De gemeten snelheden zijn zowel draadloos als via ethernetkabel.
Iemand een idee waardoor de fluctuaties komen en/of het zin heeft om naar 80/8Mb te gaan?
Badge +1
@Hill

Klik a.u.b. op onderstaande link en vertel ons wat er maximaal leverbaar is op jouw adres. Voer dan uw postcode en huis nummer in zoals aangegeven in het voorbeeld.

https://netco-fpi-info.fourstack.nl/
Max 100 Mb op koper
Reputatie 8
Badge +19
Max 100 Mb op koper

Kortom, je kan dus gewoon 80/8 aanvragen...
Morgen maar eens horen of ze een betere aanbieding hebben dan de sigaar uit eigen doos!
Morgen maar eens horen of ze een betere aanbieding hebben dan de sigaar uit eigen doos!

En hadden ze nog een aanbieding voor jou?

Ik heb ff op de site gekeken en ik kan weer een nieuw contract afsluiten voor 1 jaar voor 1 euro meer. Ik zit nog in een jaar contract misschien maar eens een telefoontje aan wagen deze week..🆒
Ja zeker! Telefoon totaal blijft ongewijzigd € 5,18 pm, internet € 1,- omhoog naar € 28,- pm. Eerste 3 mnd alleen € 5,18 en daarna € 33,18, dus een korting van 3x € 28,-= € 84,- hetgeen neerkomt dat het € 1,- duurdere abonnement de eerste 7jr. is betaald
Ik heb zelf ook maar ff gebeld...
Ik zat nog in mijn jaarcontract, ik moest nog 8 maanden, en ben weer een nieuw jaarcontract aangegaan. Ik heb 1 maand korting gekregen (€28) en een hogere snelheid.
Ik ben tevreden met Telfort.